Potternetwerk Forum Index
 FAQFAQ   HelpHelp   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
BlogsBlogs    Mijn BlogWeblogs Nieuws
 ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken  InloggenInloggen 

Game Harry Potter And The Half-Blood Prince

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Potternetwerk Forum Index -> Harry Potter Nieuws
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Geslacht:Mandaan zwarts
Tovenaar

BerichtGeplaatst: Ma 29 Juni, 2009 18:25 Reageer met quote Meld dit bericht aan een modder-eter. Naar boven

De trailer van de niewe game is er.

http://www.gametrailers.com/video/launch-trailer-harry-potter/52095

Ziet er allemaal wel gelikt uit maar krijg persoonlijk niet veel zin om m te kopen.

BerichtGeplaatst: Di 30 Juni, 2009 10:51 Reageer met quote Meld dit bericht aan een modder-eter. Naar boven

Wat een afschuwelijke trailer zeg, persoonlijk vind ik dat het er allemaal niet uit ziet. Hopelijk zijn de graphics iets beter dan dat het zo lijkt, want anders ga ik hem niet kopen..
Feel Like I'll Never Be The Same.
Geslacht:ManMaestro
Forumlama

BerichtGeplaatst: Di 30 Juni, 2009 12:02 Reageer met quote Meld dit bericht aan een modder-eter. Naar boven

Oh fijn, hebben ze het ergste stuk(het eerste tot het laatste hoofdstuk, okay die is flauw Razz ) uit het boek ook nog in de game verwerkt. Whoopidoo.

Nee, ik sla deze maar mooi over.(de film ook denk ik)

Take my love, take my land
Take me where I cannot stand
I don't care, I'm still free
You can't take the sky from me.
Geslacht:ManPeter
Forum Spook

BerichtGeplaatst: Di 30 Juni, 2009 15:14 Reageer met quote Meld dit bericht aan een modder-eter. Naar boven

Gelukkig over dramatiseer jij dingen nooit, Maestro. Razz

For the world you are someone, for someone you are the world.
Geslacht:VrouwFantasia
Hoofdmonitor

BerichtGeplaatst: Wo 08 Juli, 2009 6:56 Reageer met quote Meld dit bericht aan een modder-eter. Naar boven

Ik ben niet zo'n gamer, maar harry potter spelletjes vind ik meestal wel leuk (en de sims)
En vind deze harry potter game wel tof.
Mijn broertje had hem alleen in drie uurtjes uitgespeeld, vind hem zelf ook een beetje te makkelijk. (Zoals alle hp spellen)
Maar ach, wel leuk om te doen.
Geslacht:ManAlbus Perkamentus
Mister Potternetwerk 2007

BerichtGeplaatst: Wo 08 Juli, 2009 9:44 Reageer met quote Meld dit bericht aan een modder-eter. Naar boven

Ik heb de gratis demo op internet geprobeerd. Wel leuk om eens te kunnen Zwerkballen, maar ik kon dat maar niet winnen!

BerichtGeplaatst: Vr 10 Juli, 2009 8:24 Reageer met quote Meld dit bericht aan een modder-eter. Naar boven

Heb hem gisteren uitgespeeld, wel jammer dat ik nu wel weet hoe de film gaat -_-
Niet zo slim een game uitbrengen die precies zelfde als de film gaat.
(ofja laten vast wel dingen weg enzo)
Vind het jammer dat je niet meer kan springen en rare fratsen uit moet halen om punten te krijgen zoals in deel 1,2,3. Vier was ook al minder, en vijf was gewoon film met opdrachten net zoals zes..
Vind juist leuk dat je op tegels spreuken kon gebruiken waardoor je hoog de lucht in schoot, spreuken moest gebruiken op bepaalde gebieden en dan geheime gangen kon ontdekken etc.
Wat ik wel leuk vond in deel zes was het zwerkbal inderdaad, (weet niet of dat precies zelfde is als op internet?) en het duelleren.
Maar het was allemaal wel érg makkelijk.. Smile
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Potternetwerk Forum Index -> Harry Potter Nieuws Tijden zijn in GMT
Pagina 1 van 1

Ga naar: