| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
Fantasia Hoofdmonitor

|
Geplaatst: Do 18 Juni, 2009 10:52 |
 |
|
Op msn vandaag stond een stukje: 'Maak kans om in de laatste harry potter film te verschijnen'
Dat klikte ik aan en toen kwam ik op deze site:
http://events.nl.msn.com/movies/harry-potter-tour/default.aspx
Lijkt me wel tof, en ik dacht, dit moet ik jullie niet onthouden.
Zijn per dag (totaal 3 dagen) 50 kaartjes te winnen...
(ga er niet vanuit dat ik win ofzo, maar hoe tof zou dat zijn xD) |
|
 |
Socceres De Andere Helft

|
Geplaatst: Do 18 Juni, 2009 15:00 |
 |
|
Ik wilde ook echt nét een topic hierover aanmaken. Heb het inderdaad ook gezien, alleen mijn vraag is.. hoelaat zou dat zijn? Of gewoon de hele dag? Want het lijkt me echt heel leuk om mee te doen, alleen het is wel midden in m'n proefwerk/examen week.. Oh oh oh, ik zou graag die ene gelukkige willen zijn die 2 seconden in beeld komt tijden een Harry Potter film.  _________________ 'You're so vain, you probably think this song is about you..'
Denk na voordat je iets post, de Almachtige Bwahat en Popoet zien en horen álles. |
|
 |
Peter Forum Spook

|
Geplaatst: Do 18 Juni, 2009 17:03 |
 |
|
Staat Harry echt nét voor je neus.  _________________ Always and only just a whisper away - never need to worry as forever... I'll stay.
For the world you are someone, for someone you are the world. |
|
 |
trevor Minister van Toverkunst

|
Geplaatst: Do 18 Juni, 2009 18:13 |
 |
|
| Wow, de originele vuurflits uit de film is ook te zien. Ik ben benieuwd of de bezoekers hem mogen uitproberen. In dat geval ga ik er zeker naartoe. Het lijkt me te gek om een rondje op een vuurflits te mogen vliegen. |
|
 |
Fantasia Hoofdmonitor

|
Geplaatst: Di 23 Juni, 2009 6:47 |
 |
|
Ghehe, nouja, ik zag het staan en dacht, misschien zijn er meer mensen die het willen proberen
Ga er niet vanuit dat ik er door kom, maar heb in ieder geval voor donderdag vrij xD |
|
 |
trevor Minister van Toverkunst

|
Geplaatst: Di 23 Juni, 2009 7:48 |
 |
|
't Was maar een grapje hoor. Maar gek genoeg was die gedacht wel het eerste dat door mijn hoofd flitste.
Maar gelukkig bleef het bij een flits.  |
|
 |
Fantasia Hoofdmonitor

|
Geplaatst: Wo 24 Juni, 2009 22:35 |
 |
|
Haha dat snap ik Trevor
Heeft iemand nog wat gewonnen? Ik niet Dus dat wordt morgen maar in de zon liggen.. |
|
 |
|