Potternetwerk Forum Index
 FAQFAQ   HelpHelp   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
BlogsBlogs    Mijn BlogWeblogs Nieuws
 ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken  InloggenInloggen 

Harry Potter msn

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Potternetwerk Forum Index -> Harry Potter Nieuws
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Geslacht:VrouwFantasia
Hoofdmonitor

BerichtGeplaatst: Do 18 Juni, 2009 10:52 Reageer met quote Meld dit bericht aan een modder-eter. Naar boven

Op msn vandaag stond een stukje: 'Maak kans om in de laatste harry potter film te verschijnen'
Dat klikte ik aan en toen kwam ik op deze site:
http://events.nl.msn.com/movies/harry-potter-tour/default.aspx
Lijkt me wel tof, en ik dacht, dit moet ik jullie niet onthouden.
Zijn per dag (totaal 3 dagen) 50 kaartjes te winnen...

(ga er niet vanuit dat ik win ofzo, maar hoe tof zou dat zijn xD)
Geslacht:VrouwSocceres
De Andere Helft

BerichtGeplaatst: Do 18 Juni, 2009 15:00 Reageer met quote Meld dit bericht aan een modder-eter. Naar boven

Ik wilde ook echt nét een topic hierover aanmaken. Heb het inderdaad ook gezien, alleen mijn vraag is.. hoelaat zou dat zijn? Of gewoon de hele dag? Want het lijkt me echt heel leuk om mee te doen, alleen het is wel midden in m'n proefwerk/examen week.. Oh oh oh, ik zou graag die ene gelukkige willen zijn die 2 seconden in beeld komt tijden een Harry Potter film. Mr. Green
Forum Spook

BerichtGeplaatst: Do 18 Juni, 2009 17:03 Reageer met quote Meld dit bericht aan een modder-eter. Naar boven

Staat Harry echt nét voor je neus. Mr. Green

For the world you are someone, for someone you are the world.
Geslacht:Mantrevor
Minister van Toverkunst

BerichtGeplaatst: Do 18 Juni, 2009 18:13 Reageer met quote Meld dit bericht aan een modder-eter. Naar boven

Wow, de originele vuurflits uit de film is ook te zien. Ik ben benieuwd of de bezoekers hem mogen uitproberen. In dat geval ga ik er zeker naartoe. Het lijkt me te gek om een rondje op een vuurflits te mogen vliegen.
Hoofdmonitor

BerichtGeplaatst: Di 23 Juni, 2009 6:47 Reageer met quote Meld dit bericht aan een modder-eter. Naar boven

Ghehe, nouja, ik zag het staan en dacht, misschien zijn er meer mensen die het willen proberen Smile
Ga er niet vanuit dat ik er door kom, maar heb in ieder geval voor donderdag vrij xD
Geslacht:Mantrevor
Minister van Toverkunst

BerichtGeplaatst: Di 23 Juni, 2009 7:48 Reageer met quote Meld dit bericht aan een modder-eter. Naar boven

't Was maar een grapje hoor. Maar gek genoeg was die gedacht wel het eerste dat door mijn hoofd flitste.
Maar gelukkig bleef het bij een flits. Mr. Green
Hoofdmonitor

BerichtGeplaatst: Wo 24 Juni, 2009 22:35 Reageer met quote Meld dit bericht aan een modder-eter. Naar boven

Haha dat snap ik Trevor Wink

Heeft iemand nog wat gewonnen? Ik niet Sad Dus dat wordt morgen maar in de zon liggen..
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Potternetwerk Forum Index -> Harry Potter Nieuws Tijden zijn in GMT
Pagina 1 van 1

Ga naar: