| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
Fantasia Hoofdmonitor

|
Geplaatst: Di 28 April, 2009 12:43 |
 |
|
Ik was laatst met een vriendin een harry potter film aan het kijken, ik geloof deel vijf, en opeens zag ik Azkaban.
En ik heb dus meedere vragen over meerdere boeken, en vroeg me af of andere mensen er een antwoord op wisten.
(ben nog steeds potter nerd, alleen niet meer vaak op het forum te vinden)
Oke wat ik me dus afvroeg over Azkaban he, de bewakers (Dementors) zouden die ook de wc's schoonmaken, eten opdienen etc?
Of zouden ze er huiselfen voor hebben, of andere gevangenen?
En over Harry's familie van zijn vaders kant, daar hoor je echt helemaal niets over in de boeken. De Dursleys zijn volgens de boeken zijn enige familieleden, maar in ik geloof deel vijf zegt Sirius dat hij is opgevangen door de Potters toen hij met zijn zestiende uit huis ging.
En ik had nog wat van die vragen maar die weet ik zo vlug even niet meer.. |
|
 |
Maestro Forumlama

|
Geplaatst: Di 28 April, 2009 15:59 |
 |
|
Werd Azkaban dan schoongemaakt? Ik geloof niet dat ze daar erg hygienisch waren maar ik gok dat al het onderhoud of door mensen werd gedaan of door huiselven.
Alle familie aan Potter's kant was al overleden voordat Harry geboren was. Tenminste daar staat me iets van bij. _________________ The M.A.D. Files
Take my love, take my land
Take me where I cannot stand
I don't care, I'm still free
You can't take the sky from me. |
|
 |
Fantasia Hoofdmonitor

|
Geplaatst: Di 28 April, 2009 18:10 |
 |
|
Nouja schoongemaakt weet ik niet, maar lijkt me toch wel dat ze te eten kregen etc.
Hmm, ik ben alle boeken weer aan het lezen dus misschien lees ik nog iets over de Potters, maar kan me niet meer herinneren wat er met de rest van de familie is gebeurd. |
|
 |
Fantasia Hoofdmonitor

|
Geplaatst: Ma 13 Juli, 2009 22:26 |
 |
|
Sorry dat ik niet edit, maar ik vroeg me net iets af.
Heb ik me al vaker afgevraagd trouwens, hebben de leerlingen op Hogwarts ook lessen in taal, wiskunde etc?
Lijkt me niet geheel onbelangrijk voor een school... |
|
 |
Maestro Forumlama

|
Geplaatst: Ma 13 Juli, 2009 23:51 |
 |
|
Zover ik begrepen heb worden de kinderen van tovenaarsleerlingen thuis getraind in zulke dingen voordat ze naar Hogwarts gaan.
En de dreuzelkinderen natuurlijk gewoon op de basisschool. Ik geloof niet dat ze op Zweinstein vakken als Engels en Wiskunde hebben. _________________ The M.A.D. Files
|
 |
Fantasia Hoofdmonitor

|
Geplaatst: Zo 25 Juli, 2010 1:12 |
 |
|
Op Harry Potter Lexicon stonden wel wat dingen die mijn vragen over James' familie ophelderden.
Nou vraag ik me al jaren af hoe de vader van Hagrid en zijn moeder elkaar zijn tegen gekomen. Hoe ze verliefd zijn geworden, en hoe ze Hagrid hebben gemaakt. (zijn moeder ging weg toen hij drie was)
Maargoed ik denk dat niemand dat antwoord weet  |
|
 |
Maestro Forumlama

|
Geplaatst: Zo 25 Juli, 2010 15:22 |
 |
|
Je wordt dit jaar 20, dan moet je ondertussen toch wel weten hoe dat werkt?  _________________ The M.A.D. Files
|
 |
Socceres De Andere Helft

|
Geplaatst: Di 27 Juli, 2010 14:02 |
 |
|
 _________________ 'You're so vain, you probably think this song is about you..'
Denk na voordat je iets post, de Almachtige Bwahat en Popoet zien en horen álles. |
|
 |
Fantasia Hoofdmonitor

|
|
 |
Maestro Forumlama

|
Geplaatst: Do 29 Juli, 2010 19:59 |
 |
|
Dat is mogelijk hoor...maar ik denk niet dat we het hoe en wat op het forum moeten bespreken  _________________ The M.A.D. Files
|
 |
Fantasia Hoofdmonitor

|
Geplaatst: Vr 30 Juli, 2010 0:00 |
 |
|
Hmm oke, daar geef ik je eigenlijk wel gelijk in Het kwam spontaan in me op, dus ook spontaan in dit topic terecht... |
|
 |
|