Potternetwerk Forum Index
 FAQFAQ   HelpHelp   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
BlogsBlogs    Mijn BlogWeblogs Nieuws
 ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken  InloggenInloggen 

Trailer

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Potternetwerk Forum Index -> Harry Potter Nieuws
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Geslacht:ManRik
Moersleutelbewaarder

BerichtGeplaatst: Di 18 November, 2008 13:06 Reageer met quote Meld dit bericht aan een modder-eter. Naar boven

De trailer voor Harry Potter 6 is nu beschikbaar.

De release date van deze trailer was 14 november 2008, en hij is hier te bekijken.

http://www.youtube.com/watch?v=Q4lqnMMuwS4

Om te downloaden:
http://www.comingsoon.net/films.php?id=11750

Op 22 november herdenken wij.
Op 23 november vieren wij feest.
Geslacht:VrouwCarmen
Modder-eter

BerichtGeplaatst: Di 18 November, 2008 14:47 Reageer met quote Meld dit bericht aan een modder-eter. Naar boven

Ziet er goed uit. Nu zeg ik dat vaker en dan valt de film toch tegen, maar ik heb goede hoop deze keer Mr. Green .

BerichtGeplaatst: Di 18 November, 2008 15:35 Reageer met quote Meld dit bericht aan een modder-eter. Naar boven

Bij trailers moet ik altijd aan deze pagina denken.

Anyway, er zaten wel leuke stukjes in, Hermione die het enige goede doet wat ze moet doen en Harry een klap verkopen voor zijn gedrag bijvoorbeeld Mr. Green

(als Cameron dat nou ook deed bij John uit Terminator The Sarah Connor Chronicles...)

Take my love, take my land
Take me where I cannot stand
I don't care, I'm still free
You can't take the sky from me.
Geslacht:ManBono
Artistieke Boomkikker

BerichtGeplaatst: Di 18 November, 2008 20:15 Reageer met quote Meld dit bericht aan een modder-eter. Naar boven

Wow, ik vind het nu toch wel spannend worden! Heb er toch wel zin in Very Happy
Feel Like I'll Never Be The Same.
Geslacht:VrouwSocceres
De Andere Helft

BerichtGeplaatst: Di 18 November, 2008 22:06 Reageer met quote Meld dit bericht aan een modder-eter. Naar boven

Ooeh I like it! Heb er ook nu echt wel zin in!
Minister van Toverkunst

BerichtGeplaatst: Di 16 December, 2008 16:18 Reageer met quote Meld dit bericht aan een modder-eter. Naar boven

Late reactie, maar eh, hij ziet er goed uit!

Waarom krijgt Harry nou een klap van haar? Omdat ie zegt 'but I am the chosen one'?

Zie je nou eerst Ron 'dood' neervallen en daarna obessief verliefd zijn? Mr. Green

Luna ziet er trouwens super uit met haar bril! Die is precies zoals ik me voorstelde Very Happy

'Of course it is happening inside your head, Harry, but why on earth should that mean that it is not real?'
Geslacht:Mandaan zwarts
Tovenaar

BerichtGeplaatst: Do 09 Juli, 2009 20:32 Reageer met quote Meld dit bericht aan een modder-eter. Naar boven

Twee hele mooie, maar ook zeer veel onthullende trailers:

http://www.youtube.com/watch?v=96QRVfto7OM&feature=fvst

http://www.youtube.com/watch?v=wclDW5nAaBc

Krijg er veel zin in als ik deze beelden zie Wink

BerichtGeplaatst: Do 09 Juli, 2009 21:03 Reageer met quote Meld dit bericht aan een modder-eter. Naar boven

Het ziet er echt geweldig uit, ik heb goede hoop voor deze film! En ik ga expres het boek niet lezen, anders weet ik het weer veel te goed Mr. Green ...

BerichtGeplaatst: Vr 10 Juli, 2009 8:26 Reageer met quote Meld dit bericht aan een modder-eter. Naar boven

Toffe trailers,

Wat moet er volgens jullie absoluut niet uitgelaten worden wat wel in het boek voorkomt...
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Potternetwerk Forum Index -> Harry Potter Nieuws Tijden zijn in GMT
Pagina 1 van 1

Ga naar: