| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
Felix Felicitis Drakenrijdster

|
Geplaatst: Zo 25 Mei, 2008 17:50 |
 |
|
Harry Potter-acteur doodgestoken in Londen
Tijdens een ruzie werd Rob Knox, acteur in de Harry Potter-films, doodgestoken in een Londens café. Knox was 18, en speelt de rol van leerling Marcus Belby in de zesde film 'Harry Potter en de halfbloed prins' die in november uitkomt.
Een 21-jarige man wordt verdacht van de dood en is gearresteerd volgens de politie. De gewapende man had twee messen en is gezien aan de bar waar de ruzie plaatsvond.
In de bar waren verschillende mannen beginnen vechten, een gevecht dat escleerde. Knox werd doodgestoken omdat hij zijn jongere broer Jamie probeerde te beschermen, zo meldt de Britse pers.
Deze nieuwe moord brengt het aantal jonge doden door geweld dit jaar in Londen op veertien. Knox is de tiende die door messteken om het leven kwam. In heel Groot-Brittannië zijn dit jaar 28 jongeren vermoord. (belga/edp)
Rob (rechts) met zijn moeder en zijn broer Jamie.
Foto:
Bron: www.hln.be
Voor wie het niet meer weet, Marcus Belby is een van de leerlingen die naar Slughorn/Slakhoorn moet komen tijdens de treinreis naar Zweinstein.
Blijkbaar waren zijn scenes al opgenomen, dus zal hij zeker in de film voorkomen.
Ik vind het echt erg, ook al zou het geen acteur geweest zijn. Nu zal het wel raar zijn om hem in de film te zien... _________________ All that is gold does not glitter
Not all those who wander are lost |
|
 |
norbert Noorse Bultrug

|
Geplaatst: Ma 26 Mei, 2008 16:42 |
 |
|
Jah, het is inderdaad erg, maar ik was toch wel even geschrokken als ik de titel van dit topic zag. _________________ No rest, No mercy, No matter what.
How to keep a noob busy: Click HERE
Klassenoudste van Ravenklauw!!!!!!!!!!!!  |
|
 |
BeKKie Minister van Toverkunst

|
Geplaatst: Ma 26 Mei, 2008 17:56 |
 |
|
Ik las het vandaag in de Spits, ik schrok ook wel even!
Het is wat.  _________________ 'What are we holding on to Sam?'
'That there's some good in this world, Mr. Frodo... and it's worth fighting for.'
'Of course it is happening inside your head, Harry, but why on earth should that mean that it is not real?' |
|
 |

|
Geplaatst: Ma 26 Mei, 2008 18:17 |
 |
|
| norbert schreef: | | Jah, het is inderdaad erg, maar ik was toch wel even geschrokken als ik de titel van dit topic zag. |
Jah, het is natuurlijk niet Daniel Radcliff ofzo, maar zo luidde de titel ook op hln. _________________ All that is gold does not glitter
|
 |
Yvonne Klassenoudste

|
Geplaatst: Ma 26 Mei, 2008 20:21 |
 |
|
| Ik schrok er ook van toen ik mijn mailbox opende, krijg altijd van google mailtjes binnen over Harry Potter en ik zag dit als berichtje. Het is jammer dat er iemand op zo'n manier aan het einde van zijn leven komt. |
|
 |
Maestro Forumlama

|
Geplaatst: Ma 26 Mei, 2008 21:40 |
 |
|
Ik vind het heel sneu voor hem en zijn familie enzo...maar ik heb dus werkelijk geen idee wie hij zou gaan spelen etc. _________________ The M.A.D. Files
Take my love, take my land
Take me where I cannot stand
I don't care, I'm still free
You can't take the sky from me. |
|
 |
Albus Perkamentus Mister Potternetwerk 2007

|
Geplaatst: Di 27 Mei, 2008 9:09 |
 |
|
Marcus Stoker, in het Nederlandse boek? Die Zwadderaar die op Slakhoorns feestjes mag komen? _________________ Ik denk dat we elkaar in de lucht gekruist zijn. |
|
 |

|
Geplaatst: Di 27 Mei, 2008 16:18 |
 |
|
| Felix Felicitis schreef: |
Voor wie het niet meer weet, Marcus Belby is een van de leerlingen die naar Slughorn/Slakhoorn moet komen tijdens de treinreis naar Zweinstein.
Blijkbaar waren zijn scenes al opgenomen, dus zal hij zeker in de film voorkomen.
Ik vind het echt erg, ook al zou het geen acteur geweest zijn. Nu zal het wel raar zijn om hem in de film te zien... |
Dat zal dan idd wel Marcus Stoker zijn, alhoewel ik dacht dat hij van Ravenklauw was. _________________ All that is gold does not glitter
|
 |
Yvonne Klassenoudste

|
Geplaatst: Di 27 Mei, 2008 18:52 |
 |
|
| Om eventjes de vraag te beantwoorden, hij speelde Alfons Gasthuis en is een Ravenklauw student. Hij was uitgenodigd door professor Slakhoorn om te lunchen in de coupé tijdens de reis van de Zweinstein Express in het zesde Harry Potter-boek. |
|
 |
Albus Perkamentus Mister Potternetwerk 2007

|
Geplaatst: Wo 28 Mei, 2008 18:27 |
 |
|
Ah, okee. Die Stoker had een wat grotere rol, ja. _________________ Ik denk dat we elkaar in de lucht gekruist zijn. |
|
 |
Hendri Tovenaar

|
Geplaatst: Ma 23 Juni, 2008 0:49 |
 |
|
Off - Ik heb over dit onderwerp mijn Duitsverslag gemaakt. Kreeg er een 7.3 voor...
On - gewoon tragisch dat mensen nog steeds moeten sterven door andersmans fouten... |
|
 |
Bellatrix van Detta Eerstejaars Leerling

|
Geplaatst: Di 09 Juni, 2009 20:29 |
 |
|
| Felix Felicitis schreef: | Harry Potter-acteur doodgestoken in Londen
Tijdens een ruzie werd Rob Knox, acteur in de Harry Potter-films, doodgestoken in een Londens café. Knox was 18, en speelt de rol van leerling Marcus Belby in de zesde film 'Harry Potter en de halfbloed prins' die in november uitkomt.
Een 21-jarige man wordt verdacht van de dood en is gearresteerd volgens de politie. De gewapende man had twee messen en is gezien aan de bar waar de ruzie plaatsvond.
In de bar waren verschillende mannen beginnen vechten, een gevecht dat escleerde. Knox werd doodgestoken omdat hij zijn jongere broer Jamie probeerde te beschermen, zo meldt de Britse pers.
Deze nieuwe moord brengt het aantal jonge doden door geweld dit jaar in Londen op veertien. Knox is de tiende die door messteken om het leven kwam. In heel Groot-Brittannië zijn dit jaar 28 jongeren vermoord. (belga/edp)
Rob (rechts) met zijn moeder en zijn broer Jamie.
Foto:
Bron: www.hln.be
Ik vind het echt erg, ook al zou het geen acteur geweest zijn. Nu zal het wel raar zijn om hem in de film te zien... |
..................................
Heel bizar.................  _________________ 'Merlijns strakste tangaslip, je weet toch :
Vechten is zilver,
Winnen is Goud!!! |
|
 |
|