Potternetwerk Forum Index
 FAQFAQ   HelpHelp   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
BlogsBlogs    Mijn BlogWeblogs Nieuws
 ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken  InloggenInloggen 

Dienstmededelingen
Ga naar Pagina 1, 2  Volgende

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Potternetwerk Forum Index -> Helpdesk
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Geslacht:VrouwPetra
Niet-weg-te-branden

BerichtGeplaatst: Ma 21 April, 2008 16:14 Reageer met quote Meld dit bericht aan een modder-eter. Naar boven

Gebruiker Hagridshutje kan een weekje geen PBs versturen na het ontvangen van klachten over site-promotie per PB.

EDIT: duurt iets langer wegens verdere verspreiding met een ander account van spam voor zijn forum.

Laatst aangepast door Petra op Za 03 Mei, 2008 19:34, in totaal 1 keer bewerkt
Geslacht:VrouwLizzie Sissel
weer thuis...

BerichtGeplaatst: Ma 21 April, 2008 20:37 Reageer met quote Meld dit bericht aan een modder-eter. Naar boven

Krijg ik weer eens een PB, mag het weer niet.

Mr. Green

BerichtGeplaatst: Za 03 Mei, 2008 19:27 Reageer met quote Meld dit bericht aan een modder-eter. Naar boven

Gebruiker Noize doet het ook maar een poosje zonder de PBfunctie, spamt voor hetzelfde forum.

BerichtGeplaatst: Za 03 Mei, 2008 20:05 Reageer met quote Meld dit bericht aan een modder-eter. Naar boven

Goh...
Op mijn vraag in hun feedbacktopic of ze wellicht de regels die ze aan hun leden stellen (niet spammen!) ook elders willen toepassen kreeg ik een ban.
Mr. Green mijn eerste ban... fantastisch dat ik dit nog mee mag maken.

Ga die site even van de startpagina mikken nu.

BerichtGeplaatst: Za 03 Mei, 2008 20:32 Reageer met quote Meld dit bericht aan een modder-eter. Naar boven

Hahaha Mr. Green

Zou die post er nog staan? Heb je link?

Take my love, take my land
Take me where I cannot stand
I don't care, I'm still free
You can't take the sky from me.
Geslacht:VrouwBeKKie
Minister van Toverkunst

BerichtGeplaatst: Za 03 Mei, 2008 21:33 Reageer met quote Meld dit bericht aan een modder-eter. Naar boven

Hahaha, gefeliciteerd met je eerste ban Petra! Wink

'Of course it is happening inside your head, Harry, but why on earth should that mean that it is not real?'
Niet-weg-te-branden

BerichtGeplaatst: Za 03 Mei, 2008 23:56 Reageer met quote Meld dit bericht aan een modder-eter. Naar boven

Maestro schreef:
Hahaha Mr. Green

Zou die post er nog staan? Heb je link?

Linkje staat in de modbox (anders zou ik hier spammen)

BerichtGeplaatst: Zo 04 Mei, 2008 23:35 Reageer met quote Meld dit bericht aan een modder-eter. Naar boven

Lol, das wel heel zielig van die forum-adminnetjes... ze kunnen blijkbaar niet tegen kritiek?

Maar ik ben blij voor je Petra, je eerste ban ^^
Niet-weg-te-branden

BerichtGeplaatst: Ma 05 Mei, 2008 12:54 Reageer met quote Meld dit bericht aan een modder-eter. Naar boven

Het was niet eens kritiek. Gewoon netjes de vraag of ze zich aan de nettiquette willen houden en hun eigen regels na willen leven.
Als dat al niet mag weet ik het ook niet meer.

BerichtGeplaatst: Ma 05 Mei, 2008 14:17 Reageer met quote Meld dit bericht aan een modder-eter. Naar boven

Zo irritant dit.
Doordat de PBfunctie uitgezet is stuurt men nu mail via het forum naar leden.
Bannen vind ik kinderachtig maar dit beschouw ik toch als een prima reden om die accounts handmatig te wissen.

BerichtGeplaatst: Ma 05 Mei, 2008 14:58 Reageer met quote Meld dit bericht aan een modder-eter. Naar boven

Gewoon doen wat je Adipose aan het doen is: baai baai, zwaai zwaai! Wink

Zou dat letterlijk of geestelijk bedoeld zijn?
Geslacht:VrouwMistoffelees
Executeur Extra-ordinaire

BerichtGeplaatst: Ma 05 Mei, 2008 22:29 Reageer met quote Meld dit bericht aan een modder-eter. Naar boven

Exact; als ze zo bezig gaan dan is dit toch wel de beste oplossing. Ik bedoel maar, zo druk is het hier echt niet en dan moet wat er te vinden is op zijn minst toch wel interessant en appetijtelijk zijn. Geen leden lastigvallen, klaar. Doei en de groeten.

If you think you are too small to be effective, you have never been in the dark with a mosquito
Geslacht:Vrouwdax
Schoolhoofd

BerichtGeplaatst: Ma 05 Mei, 2008 23:12 Reageer met quote Meld dit bericht aan een modder-eter. Naar boven

Oh, ik dacht dat jullie van die email op de hoogte waren. Mr. Green

Hebben ze dan het forum 'gehacked' of zo om dit te kunnen doen? Of zijn ze gewoon alle profielen langs gegaan voor hun email-adress (zucht vermoeiend, want ik ben lui en ik word al moe van het idee).

BerichtGeplaatst: Di 06 Mei, 2008 7:27 Reageer met quote Meld dit bericht aan een modder-eter. Naar boven

Dat laatste dus, de ledenlijst langs en 1 voor 1 een mailtje sturen. Het is voorjaarsvakantie en blijkbaar hebben ze geen leven of zo.

BerichtGeplaatst: Di 06 Mei, 2008 15:07 Reageer met quote Meld dit bericht aan een modder-eter. Naar boven

Het zou natuurlijk wel mooi zijn als de gemailde gebruikers even daar gaan melden dat ze hier niet van gediend zijn. Cool

Je hoeft je niet eens aan te melden.

Op 22 november herdenken wij.
Op 23 november vieren wij feest.
Geslacht:VrouwMistoffelees
Executeur Extra-ordinaire

BerichtGeplaatst: Di 06 Mei, 2008 20:27 Reageer met quote Meld dit bericht aan een modder-eter. Naar boven

Helaas heb ik niks gehad (zal mn spamfilter wel zijn) maar ik vind het wel van volharding getuigen. Als het manueel werk geweest is en geen botje.

If you think you are too small to be effective, you have never been in the dark with a mosquito
Geslacht:Vrouwsnemmat
Hoofdmonitor

BerichtGeplaatst: Wo 07 Mei, 2008 21:50 Reageer met quote Meld dit bericht aan een modder-eter. Naar boven

*Voelt zich erg impopulair nu ze geen enkel PB'tje of mailtje heeft gehad* Sad

Mr. Green
Tegenwoordig is er geen plekje op Aarde waar honderden diersoorten niet worden bedreigd met uitroeiing door de meedogenloze minachting van de zich immer uitbreidende mensheid. Vervuiling en misbruik van de natuur en de daarin levende dieren heeft beangstigende hoogte bereikt.
Geslacht:ManMaestro
Forumlama

BerichtGeplaatst: Wo 07 Mei, 2008 22:17 Reageer met quote Meld dit bericht aan een modder-eter. Naar boven

snemmat schreef:
*Voelt zich erg impopulair nu ze geen enkel PB'tje of mailtje heeft gehad* Sad

Mr. Green

Don't worry, ze hebben mij ook overgeslagen hoor Sad

Take my love, take my land
Take me where I cannot stand
I don't care, I'm still free
You can't take the sky from me.
Geslacht:ManHendri
Tovenaar

BerichtGeplaatst: Wo 07 Mei, 2008 22:34 Reageer met quote Meld dit bericht aan een modder-eter. Naar boven

Ik heb ook al niks mogen ontvangen Surprised... voel me nu wel buiten gesloten Sad
Schoolhoofd

BerichtGeplaatst: Do 08 Mei, 2008 12:00 Reageer met quote Meld dit bericht aan een modder-eter. Naar boven

Och, als hij nog in mijn verwijderde mail box zit, wil ik hem wel even aan jullie doorsturen hoor. Mr. Green

BerichtGeplaatst: Do 08 Mei, 2008 16:36 Reageer met quote Meld dit bericht aan een modder-eter. Naar boven

De Grote Wraakactie van PotterNetwerk: heel hun forum onderSPAMMen!

Helaas zijn we daar te goed voor. (ja toch?)

(alhoewel, ik kreeg geen e-mail of pb, dus ik kan niet zien hoe erg de toestand nu is op dat forum. Ik wil een link Mr. Green )

Minister van Toverkunst

BerichtGeplaatst: Do 08 Mei, 2008 18:08 Reageer met quote Meld dit bericht aan een modder-eter. Naar boven

Die gasten hebben echt geen leven! Shocked

Ik heb ook geeneens een mailtje gehad Sad

'Of course it is happening inside your head, Harry, but why on earth should that mean that it is not real?'
Schoolhoofd

BerichtGeplaatst: Do 08 Mei, 2008 19:36 Reageer met quote Meld dit bericht aan een modder-eter. Naar boven

Jullie staan ook geen van allen met een emailadres in de lijst. Mr. Green

En sorry, maar mijn mailbox was allergisch voor die mail van hun, dus helaas... ik heb hem niet meer. Wink

BerichtGeplaatst: Vr 09 Mei, 2008 19:20 Reageer met quote Meld dit bericht aan een modder-eter. Naar boven

dax schreef:
Och, als hij nog in mijn verwijderde mail box zit, wil ik hem wel even aan jullie doorsturen hoor. Mr. Green

Niet echt super veel behoefte aan ofzo:P toch bedankt.
Geslacht:ManBono
Artistieke Boomkikker

BerichtGeplaatst: Za 10 Mei, 2008 22:26 Reageer met quote Meld dit bericht aan een modder-eter. Naar boven

Ik heb ook niets ontvangen, toch vind ik het tjd voor een wraak actie! Maar zoals Felix al zei, daar zijn we waarschijnlijk te lief voor Mr. Green
Feel Like I'll Never Be The Same.
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Potternetwerk Forum Index -> Helpdesk Tijden zijn in GMT
Ga naar Pagina 1, 2  Volgende
Pagina 1 van 2

Ga naar: