Potternetwerk Forum Index
 FAQFAQ   HelpHelp   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
BlogsBlogs    Mijn BlogWeblogs Nieuws
 ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken  InloggenInloggen 

Verwijderen van account

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Potternetwerk Forum Index -> Helpdesk
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Geslacht:ManEvanesceron
Zesdejaars Leerling

BerichtGeplaatst: Vr 25 Januari, 2008 21:51 Reageer met quote Meld dit bericht aan een modder-eter. Naar boven

Hallo modder-eters,

Ik zou graag mijn account op dit forum verwijderd willen hebben.
Alvast bedankt,

Evanesceron.
Geslacht:VrouwPetra
Niet-weg-te-branden

BerichtGeplaatst: Vr 25 Januari, 2008 22:53 Reageer met quote Meld dit bericht aan een modder-eter. Naar boven

accounts worden niet verwijderd op verzoek, die verdwijnen vanzelf als je er geen gebruik van maakt.
Gewoon niet meer inloggen dan gaat het als vanzelf na verloop van tijd.

BerichtGeplaatst: Za 26 Januari, 2008 10:03 Reageer met quote Meld dit bericht aan een modder-eter. Naar boven

Maar je moet toch elke keer even kijken of-ie nu al verwijdert is? Mr. Green

BerichtGeplaatst: Ma 03 Maart, 2008 15:22 Reageer met quote Meld dit bericht aan een modder-eter. Naar boven

Na hoeveel tijd word een acount verwijderd dan? Ik heb nu net weer ingelogd naar een, best wel, grote tijd, maar mijn acount is er nog steeds.
Geslacht:ManRik
Moersleutelbewaarder

BerichtGeplaatst: Ma 03 Maart, 2008 16:23 Reageer met quote Meld dit bericht aan een modder-eter. Naar boven

Dat zou zomaar kunnen. Afentoe houden we eens een keer een opschoning, maar deze is sporadisch... Mr. Green

Je account komt trouwens alleen voor verwijdering in aanmerking als:
Deze 0 berichten heeft.
Deze inactief zijn volgens het systeem. (Dat kan alleen in de periode registratie, account bevestigen).
Deze nog nooit is ingelogd.

Dus eerst moet je ongeveer 513 posts afvallen voordat je account eens meegenomen wordt. Ow, en jij genoot ook nog eens beschermde status dankzij Chris... Mr. Green Deze is nu wel uitgezet trouwens.

Op 22 november herdenken wij.
Op 23 november vieren wij feest.
Geslacht:VrouwSirius Black
De Ene Helft

BerichtGeplaatst: Ma 03 Maart, 2008 18:19 Reageer met quote Meld dit bericht aan een modder-eter. Naar boven

Beschermde status?

Denk na voordat je iets post, de Almachtige Bwahat en Popoet zien en horen alles.
Geslacht:ManMaestro
Forumlama

BerichtGeplaatst: Ma 03 Maart, 2008 18:25 Reageer met quote Meld dit bericht aan een modder-eter. Naar boven

Sirius Black schreef:
Beschermde status?

Dat betekent dat hij niet zomaar verwijderd kan worden.

Take my love, take my land
Take me where I cannot stand
I don't care, I'm still free
You can't take the sky from me.
Geslacht:ManRik
Moersleutelbewaarder

BerichtGeplaatst: Ma 03 Maart, 2008 23:11 Reageer met quote Meld dit bericht aan een modder-eter. Naar boven

Enkele accounts zijn voor ons om dingen te testen, deze hebben meestal geen berichten en worden daarom meegenomen in de opruiming, omdat dit redelijk vervelend was met iedere keer overnieuw aanmelden, is er een optie bijgekomen om deze accounts te kunnen beschermen tegen een automatische verwijdering. Deze stond ook bij Hendri aan... Rolling Eyes Rolling Eyes

UC
Zesdejaars Leerling

BerichtGeplaatst: Vr 07 Maart, 2008 12:22 Reageer met quote Meld dit bericht aan een modder-eter. Naar boven

Rik schreef:
Ow, en jij genoot ook nog eens beschermde status dankzij Chris... Mr. Green

Oeps.... Mr. Green
Foutje.....
Geslacht:ManHendri
Tovenaar

BerichtGeplaatst: Zo 09 Maart, 2008 20:12 Reageer met quote Meld dit bericht aan een modder-eter. Naar boven

Ik wist niet eens dat ik dat had... Waarom verteld niemand mij ooit eens wat? Surprised... Naja in ieder geval is het goed dat hij nu niet meer aanstaat ^^, is maar goed ook...
Wist niet eens dat die regeling er was XD
Geslacht:Mantrevor
Minister van Toverkunst

BerichtGeplaatst: Zo 09 Maart, 2008 20:29 Reageer met quote Meld dit bericht aan een modder-eter. Naar boven

Sorry, even helemaal compleet off-topic, maar ik vraag me dit al een tijdje af en nu heb ik eindelijk de kans om het eens te vragen.

Wat betekent XD? Ik zie het wel vaker en het lijkt wel heel vrolijk bedoeld, net als Very Happy. Maar is dat eigenlijk wel zo? Door die X heeft het ook wel iets bozigs.
Geslacht:ManPeter
Forum Spook

BerichtGeplaatst: Zo 09 Maart, 2008 20:40 Reageer met quote Meld dit bericht aan een modder-eter. Naar boven

Je moet er zeg maar deze smilie in zien: Ofwel hele erge lach, dat je ogen er ook zo van gaan staan zeg maar. Wink

For the world you are someone, for someone you are the world.

Laatst aangepast door Peter op Zo 09 Maart, 2008 20:41, in totaal 1 keer bewerkt
Geslacht:ManMaestro
Forumlama

BerichtGeplaatst: Zo 09 Maart, 2008 20:40 Reageer met quote Meld dit bericht aan een modder-eter. Naar boven

Het is inderdaad een smiley maar X staat normaal in smilies voor crossed eyes.

Geen idee waar het vandaan komt

Take my love, take my land
Take me where I cannot stand
I don't care, I'm still free
You can't take the sky from me.
Geslacht:Mantrevor
Minister van Toverkunst

BerichtGeplaatst: Zo 09 Maart, 2008 20:56 Reageer met quote Meld dit bericht aan een modder-eter. Naar boven

Bedankt voor jullie antwoord. XD

Maar ligt het nou aan mij, of zijn het vooral Belgen die deze smilie gebruiken?

En zo ja, hoe komt het dan dat Peter die smilie zo goed kent?
Geslacht:VrouwCarmen
Modder-eter

BerichtGeplaatst: Zo 09 Maart, 2008 21:34 Reageer met quote Meld dit bericht aan een modder-eter. Naar boven

Omdat ie een halve Belg is Mr. Green

BerichtGeplaatst: Zo 09 Maart, 2008 22:36 Reageer met quote Meld dit bericht aan een modder-eter. Naar boven

Je hebt ook deze, en ik denk dat iedereen hem wel kent, aangezien het waarschijnlijk je windows versie is Wink XP

Geslacht:ManPeter
Forum Spook

BerichtGeplaatst: Ma 10 Maart, 2008 14:18 Reageer met quote Meld dit bericht aan een modder-eter. Naar boven

Ik ben geen halve Belg! :p Maarem, het is gewoon een veel gebruikte smilie hoor...

For the world you are someone, for someone you are the world.
Geslacht:VrouwRaxia
superforummuts

BerichtGeplaatst: Ma 10 Maart, 2008 16:25 Reageer met quote Meld dit bericht aan een modder-eter. Naar boven

Mag ik ook verzoekjes aanvragen? Mr. Green
Er zijn vandaag 3 personen jarig, die alledrie hetzelfde zijn en volgens mij niet meer online komen......
het is bijna lente.....
lenteschoonmaak....
*hint hint*

BerichtGeplaatst: Vr 14 Maart, 2008 20:10 Reageer met quote Meld dit bericht aan een modder-eter. Naar boven

Maestro schreef:
Het is inderdaad een smiley maar X staat normaal in smilies voor crossed eyes.

Geen idee waar het vandaan komt

Je ziet die gezichten altijd in South Park Wink
Geslacht:VrouwSirius Black
De Ene Helft

BerichtGeplaatst: Zo 16 Maart, 2008 21:54 Reageer met quote Meld dit bericht aan een modder-eter. Naar boven

Peter schreef:
Ik ben geen halve Belg! :p Maarem, het is gewoon een veel gebruikte smilie hoor...

Getver, heb je precies toch niet zo goed opgevoed =P

Denk na voordat je iets post, de Almachtige Bwahat en Popoet zien en horen alles.
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Potternetwerk Forum Index -> Helpdesk Tijden zijn in GMT
Pagina 1 van 1

Ga naar: