Potternetwerk Forum Index
 FAQFAQ   HelpHelp   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
BlogsBlogs    Mijn BlogWeblogs Nieuws
 ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken  InloggenInloggen 

Foutjes/Bugs/Dingen die opgelost moeten worden

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Potternetwerk Forum Index -> Helpdesk
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Geslacht:VrouwPetra
Niet-weg-te-branden

BerichtGeplaatst: Do 22 November, 2007 21:50 Reageer met quote Meld dit bericht aan een modder-eter. Naar boven

Zo links en rechts (eigenlijk meer boven en onder) staat de aanklikbare tekst Potterdome forum index, ik kan dat niet veranderen in het adminpanel dus Rik als jij zo lief wil zijn?

BerichtGeplaatst: Vr 23 November, 2007 0:36 Reageer met quote Meld dit bericht aan een modder-eter. Naar boven

Uiteraard, ik zal even kijken waar ik moet zijn... Morgen als ik bijgeslapen ben. Was me nog niet eens opgevallen.

[UPDATE]Is al veranderd.

Verder nog dingen waar jullie tegenaan lopen?

Op 22 november herdenken wij.
Op 23 november vieren wij feest.
Geslacht:VrouwLizzie Sissel
weer thuis...

BerichtGeplaatst: Vr 23 November, 2007 21:38 Reageer met quote Meld dit bericht aan een modder-eter. Naar boven

*Boink*

Wie zet die stoel nou midden in de kamer?????

Ja, kijk mam, we dachten...... etc etc

BerichtGeplaatst: Vr 23 November, 2007 21:47 Reageer met quote Meld dit bericht aan een modder-eter. Naar boven

*Lacht zich ziek*

Dat heb je met kinderen Lizzie Razz
Geslacht:VrouwDavina Icaras
Snapemaniac

BerichtGeplaatst: Za 24 November, 2007 18:10 Reageer met quote Meld dit bericht aan een modder-eter. Naar boven

Ik moet nu al een paar keer 2 keer inloggen voor ik bij het forum kan, maar ben dan al wel een keer geregistreerd door het systeem, want er zijn geen nieuwe berichten en de vorige keer dat ik ingelogd was, was een minuut eerder. Kan iemand me hier een oplossing voor geven?

Zou dat letterlijk of geestelijk bedoeld zijn?
Geslacht:VrouwPetra
Niet-weg-te-branden

BerichtGeplaatst: Za 24 November, 2007 18:35 Reageer met quote Meld dit bericht aan een modder-eter. Naar boven

Ingelogd blijven staan? Ik had hetzelfde op het andere forum, toen heb ik automatisch inloggen maar aangevinkt.

BerichtGeplaatst: Za 24 November, 2007 18:37 Reageer met quote Meld dit bericht aan een modder-eter. Naar boven

Cookies e.d. verwijderen kan ook helpen.
Geslacht:Vrouwsnemmat
Hoofdmonitor

BerichtGeplaatst: Za 24 November, 2007 20:58 Reageer met quote Meld dit bericht aan een modder-eter. Naar boven

Davina Icaras schreef:
Ik moet nu al een paar keer 2 keer inloggen voor ik bij het forum kan, maar ben dan al wel een keer geregistreerd door het systeem, want er zijn geen nieuwe berichten en de vorige keer dat ik ingelogd was, was een minuut eerder. Kan iemand me hier een oplossing voor geven?

Dat probleem heb ik inderdaad ook al een aantal keer gehad. Volgens mij had ik automatisch inloggen wel aangevinkt.. Wink
Tegenwoordig is er geen plekje op Aarde waar honderden diersoorten niet worden bedreigd met uitroeiing door de meedogenloze minachting van de zich immer uitbreidende mensheid. Vervuiling en misbruik van de natuur en de daarin levende dieren heeft beangstigende hoogte bereikt.
Geslacht:Vrouwhippigriff
Professor

BerichtGeplaatst: Za 24 November, 2007 21:07 Reageer met quote Meld dit bericht aan een modder-eter. Naar boven

Ik vergeet het telkens te vragen maar...

ik heb al tijden dat de datum van posts weergeven wordt als "1". Nu staat dit ook in mijn profiel:
Quote:
Datum weergave: 1
De syntax die gebruikt word is gelijk aan de syntax van de PHP functie date()

maar ik heb dit zelf nooit veranderd. Hoe kan ik weer een gewone datum krijgen?

BerichtGeplaatst: Za 24 November, 2007 21:11 Reageer met quote Meld dit bericht aan een modder-eter. Naar boven

Dit even kopieren en plakken in dat balkje:
Code:
D d F, Y G:i

BerichtGeplaatst: Za 24 November, 2007 21:14 Reageer met quote Meld dit bericht aan een modder-eter. Naar boven

Hoera! Het werkt : ) Dankjewel Petra!

BerichtGeplaatst: Za 24 November, 2007 21:14 Reageer met quote Meld dit bericht aan een modder-eter. Naar boven

snemmat schreef:
Dat probleem heb ik inderdaad ook al een aantal keer gehad. Volgens mij had ik automatisch inloggen wel aangevinkt.. Wink

Als je automatisch inloggen aangevinkt hebt staan mag je ook niet uitloggen, dan werkt het niet meer.
Anders toch een keer cookies en tijdelijke bestanden opruimen?

BerichtGeplaatst: Wo 16 Januari, 2008 19:48 Reageer met quote Meld dit bericht aan een modder-eter. Naar boven

Ik krijg sinds vandaag niet meer te zien als er nieuwe berichten zijn. Op de hoofdpagina is ook niets oranje, klik ik een forum aan dan staat er wel topics waar nieuw in is gepost in het oranje... Help?

For the world you are someone, for someone you are the world.
Geslacht:ManPeter
Forum Spook

BerichtGeplaatst: Wo 16 Januari, 2008 21:49 Reageer met quote Meld dit bericht aan een modder-eter. Naar boven

..en net zag ie er wel weer 2. Nu breekt mijn klomp en mijn broek zakt af.

Geslacht:ManRik
Moersleutelbewaarder

BerichtGeplaatst: Wo 16 Januari, 2008 22:47 Reageer met quote Meld dit bericht aan een modder-eter. Naar boven

De manier waarop dit forum met gelezen en ongelezen berichten omgaat is niet ideaal, dat is al langer bekend. Helaas is hier ook vrij weinig aan te doen zover ik weet. Ik zal eens gaan rondvragen of iemand misschien een oplossing heeft die beter werkt.

Geslacht:ManPeter
Forum Spook

BerichtGeplaatst: Vr 18 Januari, 2008 19:33 Reageer met quote Meld dit bericht aan een modder-eter. Naar boven

Ja, ik weet het, maar ik vond het wel raar dat hij dus echt helemaal niks zag.
Maar als je iets tegen komt is het het proberen waard natuurlijk. Bedankt in ieder geval. Smile

Geslacht:VrouwDavina Icaras
Snapemaniac

BerichtGeplaatst: Di 07 Juli, 2009 12:33 Reageer met quote Meld dit bericht aan een modder-eter. Naar boven

Nieuwe errormelding! Bij verversen gaat ie wel weg, maar het leest een beetje lastig....

phpBB : Critical Error

Error clearing sessions table

DEBUG MODE

SQL Error : 126 Incorrect key file for table './c3216pdh_forum/phpbb_sessions.MYI'; try to repair it

DELETE FROM phpbb_sessions WHERE session_time < 1246962753 AND session_id <> '2419c9519463fb013d63b37088ba437d'

Line : 492
File : sessions.php

Zou dat letterlijk of geestelijk bedoeld zijn?
Geslacht:ManRik
Moersleutelbewaarder

BerichtGeplaatst: Wo 08 Juli, 2009 7:45 Reageer met quote Meld dit bericht aan een modder-eter. Naar boven

Oke, bedankt voor het melden.

Ik heb het inmiddels opgelost.

Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Potternetwerk Forum Index -> Helpdesk Tijden zijn in GMT
Pagina 1 van 1

Ga naar: