| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
Petra Niet-weg-te-branden

|
Geplaatst: Wo 26 September, 2007 19:19 |
 |
|
Deze week start het nieuwe seizoen in Amerika voor veel series, ik kijk ze via nieuwsgroepen. Welke kijken jullie op deze manier? (of via torrents natuurlijk, gaat er maar om welke series je via het Amerikaanse schema bekijkt)
Ik kijk:
House MD (seizoen 4 net begonnen)
Eureka (halverwege seizoen 2 nu)
Grey's Anatomy (nieuwe seizoen start donderdag)
Ugly Betty (seizoen 2 start donderdag)
Lost (die duurt nog wel effe, start weer in februari of zo) _________________ Veni, Vidi, Velpon
Laatst aangepast door Petra op Zo 01 Maart, 2009 13:13, in totaal 1 keer bewerkt |
|
 |
Davina Icaras Snapemaniac

|
Geplaatst: Wo 26 September, 2007 19:31 |
 |
|
House valt via een andere site weer te vinden, en een leuke Engelse serie die net is begonnen (vrijdagavond 22.00, BBC 2), is QI.
Dat zijn alle series die ik via dat schema kijk, CSI begint morgen (!), maar dat ga ik torrenten zodra ik weer bij ben (als ze hier gewoon doorgaan met uitzenden!) _________________ Life sucks and then you die.
Zou dat letterlijk of geestelijk bedoeld zijn? |
|
 |
Scabbers Mouseketeer

|
Geplaatst: Wo 26 September, 2007 19:40 |
 |
|
Dit is wat ik kijk via het Amerikaanse schema:
Heroes
Prison Break
Grey's Anatomy
Lost (duurt inderdaad even)
Desperate Housewives*
* Tja, kan er niets aan doen, ik vind het leuk En seizoen 3 was weer een stuk beter dan 2. Ben benieuwd naar seizoen 4, want 3 eindigde met een zeer gemene cliffhanger!  _________________ All our dreams can come true, if we have the courage to pursue them.
- Walt Disney |
|
 |
Aislinn Moon Schoolhoofd

|
Geplaatst: Wo 26 September, 2007 20:03 |
 |
|
| Davina Icaras schreef: | | House valt via een andere site weer te vinden |
Welke? Want heb nu een paar afleveringen op tv gezien en denk dat ik daar ook wel verslaafd aan zou kunnen raken
Ik kijk:
Heroes (Yay voor start nieuwe seizoen!)
Lost (Nog even wachten )
Ugly Betty (Zie Heroes)
CSI (Ben pas bij seizoen 2, dus heb voorlopig nog genoeg kijkmateriaal) _________________ *El Diablo* || Hijo De La Luna || zegt:
"Lily is that important because of Shanna's eyes. Duh. Scar" |
|
 |
Mistoffelees Executeur Extra-ordinaire

|
Geplaatst: Do 27 September, 2007 0:08 |
 |
|
*meldt*
CSI, alle 3. Heb net 06.01 miami binnen (ja ik ben bij... erg he)
Eureka(net 02.11 en 02.12 binnen, morgen kijken en dan afkicken (en bedankt Peet))
Criminal minds (gaat dat wel door nu hoofdrolspeler weg is? schijnt van wel)
NCIS
Heroes
Lost
en ik heb nog 2 1/2 seizoen alias te gaan, maar dat is intussen gelukkig gestopt.
Prison Break moet ik ook ooit eens gaan volgen. Als ik tijd heb....
Jemig, ik ben erg! _________________ Revenge is a dish best served not.
If you think you are too small to be effective, you have never been in the dark with a mosquito |
|
 |

|
Geplaatst: Do 27 September, 2007 9:11 |
 |
|
Ah joh, je bent gelukkig niet de enige
Ben nu bijna bij met CSI, House is bij en online is de nieuwe te zien (yay!), moet eigenlijk nog beginnen met Heroes (dvd? Want bij de BBC zenden ze geloof ik op een avond 4 afleveringen uit..), NCIS valt moeilijk te volgen dankzij Veronica (@^&%$!) dus dat wordt torrenten, ik ben ook nog wel even druk  _________________ Life sucks and then you die.
|
 |
Scabbers Mouseketeer

|
Geplaatst: Do 27 September, 2007 9:45 |
 |
|
| Davina Icaras schreef: | | ...moet eigenlijk nog beginnen met Heroes (dvd? Want bij de BBC zenden ze geloof ik op een avond 4 afleveringen uit..) |
Op 18 oktober verschijnt seizoen 1 hier op DVD. _________________ All our dreams can come true, if we have the courage to pursue them.
- Walt Disney |
|
 |

|
Geplaatst: Do 27 September, 2007 9:56 |
 |
|
Wie koopt die? Want dan leen ik m wel (weer zo zonde om het dan maar een keer te kijken ) _________________ Life sucks and then you die.
|
 |
Aislinn Moon Schoolhoofd

|
Geplaatst: Do 27 September, 2007 19:44 |
 |
|
Heroes is ook prima te torrenten, Bien =) _________________ *El Diablo* || Hijo De La Luna || zegt:
"Lily is that important because of Shanna's eyes. Duh. Scar" |
|
 |
daan zwarts Tovenaar

|
Geplaatst: Zo 30 September, 2007 22:58 |
 |
|
Ik kijk volgens het Amerikaanse schema:
Lost hele goede en spannende serie
Heroes goed verhaal, maar voor mij niet echt zo'n topserie die ik gewoon móet zien
Avatar: the Last Airbender verrassend goede serie, verwacht je niet van een anime (tekenfilm)
The 4400 eigenlijk al een tijd niet meer gevolgd, ben na twee seizoenen afgehaakt en moet dus nog seizoen 3 en 4 kijken
Naast deze 3 series die ik volgens het huidige Amerikaanse schema kijk, kijk ik ook nog wel eens naar andere series die nog steeds niet in Nederland zijn aangekomen, zoals de nieuwere seizoenen van That 70's Show. (een soort Toen was Geluk nog Heel Gewoon, maar dan grappiger en met/voor jongeren )
Jammer dat er waarschijnlijk geen nieuw seizoen van Traveler komt. Dit was ook een hele spannende serie. _________________ Tom Riddle Marvelo --> I am Lord Voldemort |
|
 |
hippigriff Professor

|
Geplaatst: Wo 03 Oktober, 2007 18:01 |
 |
|
Wat ik nu kijk:
Grey's anatomy
The Office
Desperate Housewifes
Dirty sexy money
Gossip Girl
en NIET Private Practice.. Echt jammer; het had potentie, maar het is gewoon niet boeiend genoeg om te volgen.
en ik hoef lekker niets te downloaden  _________________ Hippi in Amerika! |
|
 |
Scabbers Mouseketeer

|
Geplaatst: Wo 03 Oktober, 2007 18:14 |
 |
|
Private Practice ook maar eens proberen. Maar jammer als het tegenvalt, want ik vond Kate Walsh als Adison in Grey's erg leuk. Dan maar hopen dat Private Practice flopt en Adison weer terug naar Seattle gaat.  _________________ All our dreams can come true, if we have the courage to pursue them.
- Walt Disney |
|
 |
Maestro Forumlama

|
Geplaatst: Wo 03 Oktober, 2007 18:35 |
 |
|
| hippigriff schreef: |
en ik hoef lekker niets te downloaden  |
Grmbl.... _________________ The M.A.D. Files
Take my love, take my land
Take me where I cannot stand
I don't care, I'm still free
You can't take the sky from me. |
|
 |

|
Geplaatst: Do 04 Oktober, 2007 1:50 |
 |
|
Peet, hoe lang gaat Eureka dit seizoen duren, weet je dat? Ik heb tot mijn verbazing afl. 13 gevonden, dacht dat cliffhanger seizoenseinde was.
Romee: bofkont! _________________ Revenge is a dish best served not.
If you think you are too small to be effective, you have never been in the dark with a mosquito |
|
 |
dax Schoolhoofd

|
Geplaatst: Do 04 Oktober, 2007 12:07 |
 |
|
Hmmm... Ik ga ook maar eens op internet naar series zoeken. Ik ben namelijk een ster in het vergeten van aflevering. En als me dat een paar keer is overkomen, dan geef ik meestal op en wacht totdat ze het eindelijk eens een keer herhalen (en ze herhalen alles, behalve datgene wat ik vergeet). En als ze het dan herhalen, ja... je voelt hem aankomen... dan ben ik in staat om weer exact diezelfde aflevering te missen.
Zo heb ik totaal seizoen 2 van 24 over het hoofd gezien, maar ja... uitgezonden door veronica en die zijn echt een ramp met series. Watdus betekent dat ik de latere seizoenen ook nog altijd moet kijken. Ik doe het graag op volgorde.
Mijn favoriete serie is the west wing. En die heb ik maar gekocht, want qua uitzenden is het echt beroerd gesteld hier in nederland.
House is geweldig; ik hou van zijn sarcasm en droge humor. Gelukkig zijn dat op zichzelf staande afleveringen (grotendeels), dus als ik er daar eens een van mis, is het geen drama.
NCIS; CSI; CSI Miami (niet degene in New York, die trekt me niet)--> daarvoor geldt wel een beetje hetzelfde. Alhoewel series wel leuker zijn als je de rode draad in de relaties ook nog een beetje kan volgen.
SPOOKS!!! Deze britse serie is mijn absolute favoriet op het moment. Geweldige serie over MI-5.
En ik wacht nog altijd totdat de VARA eindelijk seizoen 2 van dr. who gaat uitzenden. (de dvd komt in nederland pas in dec. 2008 !!! uit). Ik heb verdorie seizoen 3 gemist, toen die BBC het uitzond. Maar op zich is dat niet zo'n ramp, want dat geratel van de doctor is altijd iets makkelijker te volgen met ondertiteling. LOL.
Daarnaast ben ik een grote fan van de britse detectiveseries, alhoewel ik nou zo langzamerhand wel zat ben van de herhalingen van Frost and Morse.
Midsommer Murders is mijn favoriet and Dalziel and Pascoe komen inmiddels opstormen naar nummer 2.
the 4400 ben ik na seizoen 1 afgehaakt, was het wel een beetje zat. te weinig nieuwe ontwikkeling en meer van hetzelfde de hele tijd.
Lost, wow. maar te veel van gemist... en echt daar wil je dus geen aflevering van missen. Hetzelfde geld voor prison break.
Verder ben ik altijd gek geweest op de Practice, maar sinds Bobby weg is, hoeft het niet meer zo voor mij... NEE, niet omdat het zo'n ongelooflijk lekker ding is!!! Oke, misschien een klein beetje. snif... als vrouw alleen moet je toch wat.
En dat Eureka plus die andere serie pushing daisies klinken ook behoorlijk interessant Petra. Dank, dank. Ga zeker even zoeken. Van de week kreeg ik seizoen 1 van Twin Peaks op dvd binnen en dat is echt de bakermat voor al die maffe series van tegenwoordig. Binnenkort het 2e seizoen ook bestellen en dan hebben we die ook weer compleet.
En verder ga ik straks seizoen 3 kijken van Stargate Atlantis. Tja, gek op goede sci-fi, wat kan ik nog meer zeggen.
En der was nog die serie, kan niet op de naam... Carnivale... geweldig. _________________ I haven't failed, I've just found 10.000 ways that don't work. |
|
 |

|
Geplaatst: Do 04 Oktober, 2007 12:47 |
 |
|
Carnivale is absoluut fantastisch, van Twin Peaks heb ik eindelijk alle DVD's (had de serie destijds wel op tv gezien uiteraard, scheelt weer dat ik wat ouder ben )
Met de kerst start Dr Who weer op de BBC, verdiep je echt even in usenet daar kan je alle afleveringen regelmatig vinden (ook hele oude vaak met bijvoorbeeld Tom Baker als the doctor) _________________ Veni, Vidi, Velpon |
|
 |

|
Geplaatst: Do 04 Oktober, 2007 13:00 |
 |
|
Volgens mij zenden ze het al uit hoor, dr Who.
Heb vorig weekend iig wel al een aflevering gezien met ondertiteling, dus ik zou even opletten als ik jou was. Mis het vaak zelf ook, maar goed, ik mis de "oude, nieuwe" Doctor ook een beetje...
EDIT: Vanaf 22 september wordt de tweede serie van 'Dr. Who' uitgezonden op Nederland 2. (onder voorbehoud) _________________ Life sucks and then you die.
|
 |

|
Geplaatst: Do 04 Oktober, 2007 18:03 |
 |
|
Ging even kijken naar waar en wanneer doctor Who op Nederland, wordt een mens ook niet vrolijk van zeg.
Volgens de site van de VARA zenden ze het 2e seizoen uit op zaterdag om 15.05 uur op Ndl 2 _________________ Veni, Vidi, Velpon |
|
 |
dax Schoolhoofd

|
Geplaatst: Do 04 Oktober, 2007 20:07 |
 |
|
| Petra schreef: | Ging even kijken naar waar en wanneer doctor Who op Nederland, wordt een mens ook niet vrolijk van zeg.
Volgens de site van de VARA zenden ze het 2e seizoen uit op zaterdag om 15.05 uur op Ndl 2 |
Tja, Ik kijk ook niet op tijden in de middag voor een nieuwe serie. BAAL!!
Zo irritant, zoals ze in nederland met series omgaan.
Nou ja, gelukkig heb ik dit seizoen grotendeels al op de bbc gezien.
En ik ga zeker even op usenet kijken, bedankt voor de tip.
Ene... Twin Peaks had ik destijds ook al op tv gezien, maar het is wel geweldig om het nog weer eens te zien. Tja, ik ben ook al 35.  _________________ I haven't failed, I've just found 10.000 ways that don't work. |
|
 |
Arwen Professor

|
Geplaatst: Vr 05 Oktober, 2007 11:12 |
 |
|
| Davina Icaras schreef: | Volgens mij zenden ze het al uit hoor, dr Who.
Heb vorig weekend iig wel al een aflevering gezien met ondertiteling, dus ik zou even opletten als ik jou was. Mis het vaak zelf ook, maar goed, ik mis de "oude, nieuwe" Doctor ook een beetje...
EDIT: Vanaf 22 september wordt de tweede serie van 'Dr. Who' uitgezonden op Nederland 2. (onder voorbehoud) |
Vanaf afegelopen zaterdag zijn ze begonnen, let op de tijd is fantastich: rond half 3 s'middags, (over makkelijk vergeten gesproken) _________________ Het Journaal begint met "goede avond", vervolgens vertellen ze je waarom dit niet zo is.
-----------------------
Yesterday is history
tomorrow is a mystery
today is a gift,
thats why we call it "present" |
|
 |
Nouska Tovenaar

|
Geplaatst: Za 06 Oktober, 2007 14:49 |
 |
|
Aloha!
Ik ben net terug uit Hawaii en heb daar de ontknoping van Lost met eigen ogen kunnen bekijken. Ze hoefden alleen maar de berg over te steken.
 _________________ Never put off until tomorrow.... what you can do the day after.
Trevor: "Nouska, dat is de beste zwerkbalster die Zweinstein ooit gehad heeft."  |
|
 |

|
Geplaatst: Za 06 Oktober, 2007 14:51 |
 |
|
Nee! Niet het einde verklappen!! Nou hoef ik dus al niet meer te beginnen met kijken he  _________________ Life sucks and then you die.
|
 |

|
Geplaatst: Za 15 December, 2007 10:49 |
 |
|
Ondertussen zijn er nieuwere (en betere) series waar ik naar kijk en er zijn een paar van het originele lijstje verdwenen.
Grey's is van de lijst af, halverwege het zeizoen gestopt met kijken, ik weet het nou wel met Meredith en McDreamy het boeit me niet meer.
Heroes, episode 2 net afgelopen maar of ik 3 ga kijken weet ik nog niet, begint me een tikje te irriteren eigenlijk, er zijn leuker dingen om naar te kijken.
Met stip op nummer 1: Dexter. Een fantastische serie met onverwachte plotwendingen en subliem acteerwerk van de hoofdrolspeler (Michael C. Hall), zit vol spanning te wachten op seizoen 2.
Verder kijk ik nog naar (als het er is uiteraard, niet alles loopt op dit moment)
The 4400
Lost
Eureka
Life
Reaper
Aliens in America
en The X factor UK, zaterdag de finale en ik hoop dat Rhydian de overwinning haalt:
Phantom of the Opera
Bridge over troubled water
You Raise Me Up _________________ Veni, Vidi, Velpon |
|
 |

|
Geplaatst: Za 20 September, 2008 20:30 |
 |
|
En we gaan gewoon verder, nieuw jaar, nieuwe kansen!
Eureka is weer begonnen, net als Dexter en ben nog steeds verslaafd.
De rest is een beetje van het lijstje gevallen of nog niet terug maar we hebben ook een paar nieuwe.
Army wives is wel leuk om naar te kijken en sinds vanavond (maar dan op de Beeb) Merlin, een aanrader! _________________ Veni, Vidi, Velpon |
|
 |

|
Geplaatst: Za 20 September, 2008 20:42 |
 |
|
Peet, je maakt nog dat ik vastgroei aan de comp met je goeie programma's.
Weer begonnen zijn prison break en Eureka (die laatste al een tijdje), Dexter moet nog beginnen maar afl 1 is al vrijgegeven, pushing daisies begint binnenkort weer net als heroes voor degenen die dat laatste volgen.
Voor liefhebbers van X-files en soortgelijken loopt sinds kort ook Fringe, serie is van JJ Abrams (die je misschien kent van LOST en Alias), grijp voor die serie je kans nu het nog kan want ik heb zo'n vermoeden dat het niet lang gaat lopen.
Voor liefhebbers van CSI, NCIS, Numb3rs en Criminal minds is het vanaf volgende week feest in de VS.
Gelukkig kijk ik amper tv. Dat meen ik.
ik kijk het meeste via de laptop, amerikaans uitzendschema. das geen tv, das computer _________________ Revenge is a dish best served not.
|
 |
|