| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
UC Zesdejaars Leerling

|
Geplaatst: Vr 17 Augustus, 2007 22:04 |
 |
|
De kogel is door de kerk, Florida krijgt er in 2009 een pretpark bij. En wel over Harry Potter. Nu nog hopen dat er voldoende ruimte is, want het pretpark moet het complete Hogwarts gaan bevatten! Ook Hogsmeade, de Wegisweg en verschillende andere attracties zullen niet ontbreken.
Leuk als je een keer geld teveel over hebt!
We gaan niet alle feiten noemen. Klik voor meer informatie en schetsen onderaan dit topic!
:: Meer informatie |
|
 |
Noortje4HP Zesdejaars Leerling

|
Geplaatst: Za 18 Augustus, 2007 12:30 |
 |
|
Was het niet al bekend? Of stond het nog niet vast?
Ik ga er zeker heen! Lijkt me leuk om in de Gryffindor Common Room te zitten!  _________________ What is forever
When every sky shows
As soon as one light's out
Another one glows
<3 |
|
 |
Mandy Derdejaars Leerling

|
Geplaatst: Za 18 Augustus, 2007 13:42 |
 |
|
Het park is al eerder onderwerp van gesprek geweest en ik blijf het jammer vinden dat het park in Amerika komt.
Ten eerste omdat Harry Potter geschreven is door een Engelse schrijfster, de boeken zich in Engeland afspelen en dus gewoon in Engeland hoort en niet in Amerika.
Ten tweede: Engeland is voor ons dichterbij dan Amerika. Als het park in Engeland zou komen is er meer kans dat ik ooit er naartoe ga. Amerika is verder en duurder dus ik weet niet of ik ooit de mogelijkheid heb om er naartoe te gaan terwijl ik het toch echt wel een keertje wil zien  _________________ Als het niet gaat zoals het moet,
dan moet het maar zoals het gaat! |
|
 |
Bono Artistieke Boomkikker

|
|
 |
|