Potternetwerk Forum Index
 FAQFAQ   HelpHelp   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
BlogsBlogs    Mijn BlogWeblogs Nieuws
 ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken  InloggenInloggen 

Potter Park in 2009??

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Potternetwerk Forum Index -> Harry Potter Nieuws
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
UC
Zesdejaars Leerling

BerichtGeplaatst: Vr 17 Augustus, 2007 22:04 Reageer met quote Meld dit bericht aan een modder-eter. Naar boven

De kogel is door de kerk, Florida krijgt er in 2009 een pretpark bij. En wel over Harry Potter. Nu nog hopen dat er voldoende ruimte is, want het pretpark moet het complete Hogwarts gaan bevatten! Ook Hogsmeade, de Wegisweg en verschillende andere attracties zullen niet ontbreken.

Leuk als je een keer geld teveel over hebt!

We gaan niet alle feiten noemen. Klik voor meer informatie en schetsen onderaan dit topic!

:: Meer informatie
Geslacht:VrouwNoortje4HP
Zesdejaars Leerling

BerichtGeplaatst: Za 18 Augustus, 2007 12:30 Reageer met quote Meld dit bericht aan een modder-eter. Naar boven

Was het niet al bekend? Of stond het nog niet vast?

Ik ga er zeker heen! Lijkt me leuk om in de Gryffindor Common Room te zitten! Very Happy Wink
Another one glows

<3
Geslacht:VrouwMandy
Derdejaars Leerling

BerichtGeplaatst: Za 18 Augustus, 2007 13:42 Reageer met quote Meld dit bericht aan een modder-eter. Naar boven

Het park is al eerder onderwerp van gesprek geweest en ik blijf het jammer vinden dat het park in Amerika komt.
Ten eerste omdat Harry Potter geschreven is door een Engelse schrijfster, de boeken zich in Engeland afspelen en dus gewoon in Engeland hoort en niet in Amerika.
Ten tweede: Engeland is voor ons dichterbij dan Amerika. Als het park in Engeland zou komen is er meer kans dat ik ooit er naartoe ga. Amerika is verder en duurder dus ik weet niet of ik ooit de mogelijkheid heb om er naartoe te gaan terwijl ik het toch echt wel een keertje wil zien Sad
Artistieke Boomkikker

BerichtGeplaatst: Vr 02 April, 2010 21:08 Reageer met quote Meld dit bericht aan een modder-eter. Naar boven

Begin juni gaat het park dan eindelijk open, voor de liefhebbers heb ik hier een linkje:

http://ellen.warnerbros.com/2010/04/ellen_experiences_the_wizarding_world_of_harry_potter_vod_402.php?mediaKey=38a1da02-2faa-435f-ab3c-2cdd094da4ef&isShareURL=true

Ellen DeGeneres gaat alvast een bezoekje brengen Very Happy Enjoy???
Feel Like I'll Never Be The Same.
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Potternetwerk Forum Index -> Harry Potter Nieuws Tijden zijn in GMT
Pagina 1 van 1

Ga naar: