Potternetwerk Forum Index
 FAQFAQ   HelpHelp   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
BlogsBlogs    Mijn BlogWeblogs Nieuws
 ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken  InloggenInloggen 

Vragentopic
Ga naar Pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Potternetwerk Forum Index -> Helpdesk
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Geslacht:Mannorbert
Noorse Bultrug

BerichtGeplaatst: Za 17 Februari, 2007 23:49 Reageer met quote Meld dit bericht aan een modder-eter. Naar boven

Wel ik vond het hiet nergens op het forum en ik heb nu zelf een vraag en kan nergens anders terecht dus start ik het zelf even op.
Wel ik had graag even wat meer uitleg gehad over de nieuwe kleuren beneden op het forum.

How to keep a noob busy: Click HERE

Klassenoudste van Ravenklauw!!!!!!!!!!!! Razz
Geslacht:ManHendri
Tovenaar

BerichtGeplaatst: Za 17 Februari, 2007 23:52 Reageer met quote Meld dit bericht aan een modder-eter. Naar boven

Nou ik denk dat het wel voorzich spreekt. De kleuren geven aan welke status de leden hebben. De eninge verandering bij die kleuren is denk ik die van de beta-readers en die van Nieuwsposters, die hebben een aparte kleur gegeven, zodat we weten wie wie is, en wie wat doet...
Noorse Bultrug

BerichtGeplaatst: Za 17 Februari, 2007 23:57 Reageer met quote Meld dit bericht aan een modder-eter. Naar boven

En Betalezer wat houdt dat dan in?
Wist eerst nog niet hoe te lezen maar nu zie ik in dat het beta-lezer is.
Kan trouwens de de roze kleur ook z'n uitleg krijgen?

Geslacht:ManHendri
Tovenaar

BerichtGeplaatst: Zo 18 Februari, 2007 0:02 Reageer met quote Meld dit bericht aan een modder-eter. Naar boven

Beta-Lezer is een persoon die de berichten van de nieuwposters aanpast op spellingsfouten of andere fouten Wink
Noorse Bultrug

BerichtGeplaatst: Zo 18 Februari, 2007 0:03 Reageer met quote Meld dit bericht aan een modder-eter. Naar boven

Okay! Ja bedankt. Nog plaatsen vrij Razz ?

Geslacht:Vrouwhippigriff
Professor

BerichtGeplaatst: Do 22 Februari, 2007 0:55 Reageer met quote Meld dit bericht aan een modder-eter. Naar boven

Dit leek me wel een geschikte plek:
Ik klikte in het veel gestelde vragen gedeelte per ongeluk op een "nieuw topic aanmaken" knopje en toen kwam daar te staan dat ik geen Kabouterruimer was, en dat ik daarom niets kon openen.. Hebben de modder-eters een nieuwe naam gekregen? Mr. Green
Noorse Bultrug

BerichtGeplaatst: Do 22 Februari, 2007 1:49 Reageer met quote Meld dit bericht aan een modder-eter. Naar boven

Het is zeker al geen fout Razz
Ik krijg ook dezelfde melding Mr. Green

Geslacht:ManRik
Moersleutelbewaarder

BerichtGeplaatst: Do 22 Februari, 2007 15:45 Reageer met quote Meld dit bericht aan een modder-eter. Naar boven

Volgens mij is dat een hele oude naam die nog steeds niet veranderd is naar modder-eter. Cool Ik zal het even veranderen morgen.

Op 22 november herdenken wij.
Op 23 november vieren wij feest.
UC
Zesdejaars Leerling

BerichtGeplaatst: Do 22 Februari, 2007 21:15 Reageer met quote Meld dit bericht aan een modder-eter. Naar boven

Ben ik even tussen de verhuizingen door...:
Kabouterruimer, dat was toch van HetNest vroeger??
Moersleutelbewaarder

BerichtGeplaatst: Do 22 Februari, 2007 21:21 Reageer met quote Meld dit bericht aan een modder-eter. Naar boven

Oeps Embarassed Embarassed Dan zal ik wel perongeluk die twee taalbestanden met elkaar vermengelmoest hebben. Het was daar inderdaad de oude rang.

UC
Zesdejaars Leerling

BerichtGeplaatst: Do 22 Februari, 2007 23:19 Reageer met quote Meld dit bericht aan een modder-eter. Naar boven

Dat dacht ik al... Die rang had ik daar altijd Wink
Ach, foutje moet kunnen joh!
Geslacht:VrouwMistoffelees
Executeur Extra-ordinaire

BerichtGeplaatst: Do 22 Februari, 2007 23:29 Reageer met quote Meld dit bericht aan een modder-eter. Naar boven

Ah je vroeg over roze ook nog, Norbert. Dat stelt niks voor, was een geintje ooit. Je kunt lid worden van die groep, is je naam voortaan roze. Nou ja, het moet paars voorstellen. Ik vind het roze. Jij ook, dus ik mag je! Als je het wilt, meldt je dan aan bij gebruikersgroepen onder het motto "mooi paars is niet lelijk". Het gaat ECHT nergens over. Geen geheim genootschap, geen geheim doel, geen geheime krachten en degeen die erover gaat is al maanden en maanden niet paars meer (is ook wel een regenboogtype toevallig, verandert van kleur waar je bijstaat, de forumkameleon denk ik. Zeer vaag persoon).

Oh, ik zie dat je al lid bent. Als je van dat roze afwil (is echt lelijk paars, sorry...) dan geef even een gil aan die kameleon. Misschien helpt die je wel. Of niet natuurlijk.

If you think you are too small to be effective, you have never been in the dark with a mosquito
Geslacht:VrouwFelix Felicitis
Drakenrijdster

BerichtGeplaatst: Do 22 Februari, 2007 23:34 Reageer met quote Meld dit bericht aan een modder-eter. Naar boven

Mistoffelees schreef:
Het gaat ECHT nergens over. Geen geheim genootschap, geen geheim doel, geen geheime krachten en degeen die erover gaat is al maanden en maanden niet paars meer

We hebben inderdaad geen geheime krachten, of misschien wel. Want ja, als we dat zouden zeggen, is het natuurlijk niet geheim meer.
Geheim genootschap: tjah, aangezien iedereen de 'mooi paars is niet lelijk'gebruikersgroep kent, is het niet geheim.
Geheim doel: *zwijgt wijselijk*.
Executeur Extra-ordinaire

BerichtGeplaatst: Do 22 Februari, 2007 23:39 Reageer met quote Meld dit bericht aan een modder-eter. Naar boven

STTT! als ie al zolang lid is van die groep zonder dat ie het weet...dan... Mr. Green

If you think you are too small to be effective, you have never been in the dark with a mosquito
Noorse Bultrug

BerichtGeplaatst: Vr 23 Februari, 2007 14:01 Reageer met quote Meld dit bericht aan een modder-eter. Naar boven

Ik weet het al veel langer hoor Razz
Maar er vragen mij toch sommige mensen hoe je aan die kleur komt zodus misschien is het toch nog een beetje een geheim genootschap Twisted Evil

Geslacht:Vrouwlightmagg
Tovenaar

BerichtGeplaatst: Vr 23 Februari, 2007 14:21 Reageer met quote Meld dit bericht aan een modder-eter. Naar boven

Zoals ik het vroeg Mr. Green
maar nu ben ik ook lid Twisted Evil
nu nog achter komen wat het Big Sectret is Mr. Green Razz

BerichtGeplaatst: Vr 23 Februari, 2007 17:31 Reageer met quote Meld dit bericht aan een modder-eter. Naar boven

Wel ik heb eigenlijk een voorstel voor jullie Mr. Green
Zou het niet leuk zijn dat er vanboven (of opzij) zo een linkje staat met enkele spelletjes (met eigen highscores). Ik weet wel dat we vroeger tetris en een quiz hadden maar ja bekijk het maar Mr. Green

Moersleutelbewaarder

BerichtGeplaatst: Vr 23 Februari, 2007 18:13 Reageer met quote Meld dit bericht aan een modder-eter. Naar boven

Dat was de oude gamesmod, zover mij bekend is is die ABD op phpbb.com wat betekend dat niemand er meer aan doorwerkt. De mod is verder volgens mij ook onbruikbaar geworden met het wegvallen van de hoofdsite om die spellen te halen. Ik kan mij vergissen.

Noorse Bultrug

BerichtGeplaatst: Za 24 Maart, 2007 13:48 Reageer met quote Meld dit bericht aan een modder-eter. Naar boven

Ik heb een vraagje over het speelhoekje. Ik snap niet goed waarom de posts die je hier zet niet meetellen in je berichtenaantal. Mij is verteld dat dat allemaal komt door Kefke, maar die is hier volgens mij in jaren niet meer geweest en is nooit écht actief geweest. Dus ik snap niet goed waarom de birechten hier niet meer meetellen.

Ik denk dat het vooral lastig is voor mensen zoals Angelus_17. Zij post eigenlijk alleen maar in het speelhoekje en heeft daardoor op haar berichtenteller 1 post staan. Lijkt me niet erg leuk maar dit heb ik gezegd en niet zij voor ieders goed begrip.

*Omdat misschien niet zoveel mods hier lezen zet ik dit bericht ook even in de helpdesk*

Geslacht:VrouwDavina Icaras
Snapemaniac

BerichtGeplaatst: Za 24 Maart, 2007 14:24 Reageer met quote Meld dit bericht aan een modder-eter. Naar boven

Even dubbelop, zo lezen de mods het zeer zeker ook Wink

Misschien een beetje rare vraag, maar doet je postaantal er toe dan?
En als dit nieuw lid er een probleem mee heeft, kan hij/zij vast wel zelf melden dat ze het niet leuk vind, of meer posten buiten het speelhoekje.

Maw: volgens mij heeft je postaantal niet zoveel te maken met hoe leuk je het hier hebt, maar hoe prestatiegericht je bent. (en om dat tegen te gaan hebben we moddereters en nieuwe rangen Wink)

Zou dat letterlijk of geestelijk bedoeld zijn?
Geslacht:VrouwDavina Icaras
Snapemaniac

BerichtGeplaatst: Za 24 Maart, 2007 14:27 Reageer met quote Meld dit bericht aan een modder-eter. Naar boven

Even op reactie van norbert;

Ja, van mijn part kunnen de postaantallen ook wel verdwijnen op de rest van het forum. Het werkt bij (voornamelijk, niet dat ik discrimineer) nieuwe leden voornamelijk competitiedrang op, wat de kwaliteit van de posts niet ten goede komt....

Zou dat letterlijk of geestelijk bedoeld zijn?
Geslacht:Vrouwalfie
Schoolhoofd

BerichtGeplaatst: Zo 25 Maart, 2007 15:37 Reageer met quote Meld dit bericht aan een modder-eter. Naar boven

Oeh, echt waar (uiteraard anders zou je het niet posten) maar dat vind ik echt heel erg. Dat iemand zo kan reageren is toch belachelijk.

Een goede reden om het berichtenaantal te schrappen!

Het geheim van de waarheid is dat er geen feiten bestaan, alleen verhalen
Geslacht:VrouwRaxia
superforummuts

BerichtGeplaatst: Zo 25 Maart, 2007 18:50 Reageer met quote Meld dit bericht aan een modder-eter. Naar boven

Ik vind dat eigenlijk nogal schokkend! Dat mensen je erop aanspreken dat je topics hebt opgeschoond. Het spijt me echt dat te horen.
Van mij mogen de berichtenaantallen ook wel verdwijnen, al was het maar alleen bij dat soort zeurpieten, als straf zeg maar! Mr. Green of dat ze in de min gaan met hun aantal Wink

BerichtGeplaatst: Zo 25 Maart, 2007 20:06 Reageer met quote Meld dit bericht aan een modder-eter. Naar boven

Shocked dat mensen je aanvallen om wat je doet als moddereter zijnde, vind ik écht schandalig. wat mij betreft krijgt diegene een ban, dat had ik wel gedaan tenminste.

kijk, postaantallen zullen mij een zorg zijn, wat ik wél erg leuk vind is dat je titel veranderd naarmate je meer post. als de postcount weg zou vallen zal ik dat wel missen. is het misschien een idee om dan die titels te geven aan de hand van hoe lang je lid bent?

als dat niet kan, dan ga ik op zoek naar een leuke ondertitel, gezien het feit dat je die kunt aanvragen Wink
~~~~~~~~~~~
also known as Trouble
~~~~~~~~~~~~~~~
Mijn Knight Fight Linkje
Moersleutelbewaarder

BerichtGeplaatst: Zo 25 Maart, 2007 21:30 Reageer met quote Meld dit bericht aan een modder-eter. Naar boven

Hmmm, met zoveel mensen voor geen berichtenaantallen meer, tijd voor een opiniepeiling Smile

Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Potternetwerk Forum Index -> Helpdesk Tijden zijn in GMT
Ga naar Pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Pagina 1 van 8

Ga naar: