Potternetwerk Forum Index
 FAQFAQ   HelpHelp   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
BlogsBlogs    Mijn BlogWeblogs Nieuws
 ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken  InloggenInloggen 

Wat is de laatste film die je hebt gezien?
Ga naar Pagina 1, 2, 3 ... 27, 28, 29  Volgende

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Potternetwerk Forum Index -> Televisie en film
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Geslacht:Vrouwgoldensnitch
Tovenaar

BerichtGeplaatst: Di 01 Augustus, 2006 16:15 Reageer met quote Meld dit bericht aan een modder-eter. Naar boven

Laatste film (s): Bin Jip van Kim Kiduk, erg grappige film, wordt bijna niet in gesproken maar de grappen zijn echt geweldig verzonnen

Lost in La Manca: tis eigelijk een documentaire, maar wel vet. Over Terry Gilliam die probeert Don Quichote te verfilmen, maar wat mislukt.

Technocalyps: Ook een documentaire, heb alleen eerste deel gezien, het was nog maar een temp-version, Bas werkt er aan mee (heeft paar SFX-shots gedaan) en had die gekregen. Wel goede documentaire, gaat over klonen, cellen op chips laten groeien, nanotechnologie etc.
Geslacht:ManScabbers
Mouseketeer

BerichtGeplaatst: Di 01 Augustus, 2006 16:30 Reageer met quote Meld dit bericht aan een modder-eter. Naar boven

De laatste film die ik zag was Ed Wood van regisseur Tim Burton. Ik vind het een bijzondere film. Het gaat over Edward D. Wood Junior, de slechtste filmregisseur ooit. De film is ook bijzonder omdat ie zwart/wit is (en dat voor een film uit 1994).
Minister van Toverkunst

BerichtGeplaatst: Di 01 Augustus, 2006 22:42 Reageer met quote Meld dit bericht aan een modder-eter. Naar boven

Gisteren met mijn zusje The Calcium Kid gekeken, met Orlando Bloom.

Zie hem toch liever in een iets meer heldhaftige rol zoals Legolas of Will Turner Razz

Hij is melkboer en moet plotseling meedoen aan het wereldkampioenschap boksen omdat hij per ongeluk bij een boksclub de bokser uitschakelt die eigenlijk mee had moeten doen.
Ik vond het niet echt een leuke film.
Geslacht:Vrouwgoldensnitch
Tovenaar

BerichtGeplaatst: Vr 04 Augustus, 2006 16:55 Reageer met quote Meld dit bericht aan een modder-eter. Naar boven

Romeo and Juliet, vond hem wel goed, alleen het begin wat minder.

Abre los ojos, originele Vanilla Sky, goed gedaan. vage film wel.
Geslacht:VrouwSirius Black
De Ene Helft

BerichtGeplaatst: Za 05 Augustus, 2006 18:14 Reageer met quote Meld dit bericht aan een modder-eter. Naar boven

Troy, had hem lang geleden gekeken, maar ben toen om weet ik veel welke reden moeten stoppen in de helft. Wou nu eens eindelijk weten hoe hij eindigde Mr. Green

Denk na voordat je iets post, de Almachtige Bwahat en Popoet zien en horen alles.
Geslacht:VrouwDavina Icaras
Snapemaniac

BerichtGeplaatst: Zo 06 Augustus, 2006 18:51 Reageer met quote Meld dit bericht aan een modder-eter. Naar boven

Gisteren The Game
Wat een weirde film!! Het einde is alleen leuk als je m niet weet, maar ik had echt iets van 'huh??'
Vriendje was wel heel blij; eindelijk een film die hij eerder gezien heeft dan ik Mr. Green

Zou dat letterlijk of geestelijk bedoeld zijn?
Geslacht:ManMaestro
Forumlama

BerichtGeplaatst: Zo 06 Augustus, 2006 18:57 Reageer met quote Meld dit bericht aan een modder-eter. Naar boven

Davina Icaras schreef:
Gisteren The Game
Wat een weirde film!! Het einde is alleen leuk als je m niet weet, maar ik had echt iets van 'huh??'
Vriendje was wel heel blij; eindelijk een film die hij eerder gezien heeft dan ik Mr. Green

Ik had precies hetzelfde gevoel, hoewel ik niet helemaal zat op te letten omdat ik een paar skulls en Hellions aan het arresteren was in Paragon City Mr. Green

Take my love, take my land
Take me where I cannot stand
I don't care, I'm still free
You can't take the sky from me.
Geslacht:ManAlbus Perkamentus
Mister Potternetwerk 2007

BerichtGeplaatst: Zo 06 Augustus, 2006 21:29 Reageer met quote Meld dit bericht aan een modder-eter. Naar boven

'Karakter', een uitermate sterke Nederlandse film.

BerichtGeplaatst: Di 08 Augustus, 2006 13:19 Reageer met quote Meld dit bericht aan een modder-eter. Naar boven

National treasure met Nicolas Cage. Hoewel ik hem meestal niet erg leuk vind (Cage) was dit echt een leuke film om naar te kijken. Tot op het einde avontuurlijk.

BerichtGeplaatst: Di 08 Augustus, 2006 15:13 Reageer met quote Meld dit bericht aan een modder-eter. Naar boven

Superman returns. Leuke film alleen erg wennen aan de acteurs en aan de continueiteit(sp) met de eerste twee films. Maar wat was het gaaf om de superman muziek te horen Smile

Geslacht:VrouwUnicorn1983
Hoofdmonitor

BerichtGeplaatst: Di 08 Augustus, 2006 17:27 Reageer met quote Meld dit bericht aan een modder-eter. Naar boven

Laatste film was Cocktail, maar wel helaas het laatste uur.. Embarassed
Op dit moment ben ik mij aan het voorbereiden om History of Violence te gaan kijken(aangezien die film afgelopen Vrijdag al weer in de videotheek had moeten zijn, lijkt het me verstandig hem toch nog even te bekijken voor dat bedrag(€2.25 per dag dat de film te laat is, tel uit je winst/verlies Confused )

BerichtGeplaatst: Di 08 Augustus, 2006 19:25 Reageer met quote Meld dit bericht aan een modder-eter. Naar boven

Offtopic: onze videotheek is zwaar relaxed, we hebben wel eens een film een half jaar in huis gehad, toen pas beld hij van 'ehm, jullie hebben nog iets'. en boetes hoeven we ook nooit te betalen.

en ze hebben ben en jerry's Mr. Green
~~~~~~~~~~~
also known as Trouble
~~~~~~~~~~~~~~~
Mijn Knight Fight Linkje
Geslacht:VrouwJesskuu
Dreuzel

BerichtGeplaatst: Wo 09 Augustus, 2006 9:40 Reageer met quote Meld dit bericht aan een modder-eter. Naar boven

Laatst heb ik nog Pirates of the Caribbean gezien.. alleen de 1 want de 2de hebben we nog niet Evil or Very Mad Majaa, dat komt nog wel.. Ik koop liever het origineel.. is veel mooier qua kwalititeit Cool

BerichtGeplaatst: Do 10 Augustus, 2006 0:10 Reageer met quote Meld dit bericht aan een modder-eter. Naar boven

Ik heb naar het prachtige March of the Penguins gekeken. Echt een aanrader. Minpuntje is dat we het met Urbanus moeten doen. Hij is niet slecht, maar ik had liever de Engelse versie met Morgan Freeman als verteller.
Professor

BerichtGeplaatst: Do 10 Augustus, 2006 11:18 Reageer met quote Meld dit bericht aan een modder-eter. Naar boven

Gisteren "Fun with Dick and Jane" gekeken, leuke film niet super, Jim Carrey speelt weer eens erg goed (en dat vinden we nogal eens wisselen)

Eergisteren ziek thuis heb ik "a Cinderella Story" opgezet, een echte feel good movie. (blijf toch een zwak houden voor assepoester)
tomorrow is a mystery
today is a gift,
thats why we call it "present"
De Ene Helft

BerichtGeplaatst: Do 10 Augustus, 2006 13:03 Reageer met quote Meld dit bericht aan een modder-eter. Naar boven

The craft
Zat bij Chana thuis, lekkere meidenavond met de gepast creapy film^^

Denk na voordat je iets post, de Almachtige Bwahat en Popoet zien en horen alles.
Geslacht:VrouwDavina Icaras
Snapemaniac

BerichtGeplaatst: Do 10 Augustus, 2006 14:29 Reageer met quote Meld dit bericht aan een modder-eter. Naar boven

He da's een van mijn lievelingfilms!
Ik vind vooral het einde creepy; hou niet zo van kleine, kruipende beestjes...

Laatste film: Finding Nemo. Samen met mijn broertje omdat ik me verveelde, liet vallen dat ik m nog niet had gezien, en ik onder dwang dus heb gekeken Wink Hij was best leuk, al vond ik die tandarts niet zo..

Zou dat letterlijk of geestelijk bedoeld zijn?
De Ene Helft

BerichtGeplaatst: Do 10 Augustus, 2006 19:08 Reageer met quote Meld dit bericht aan een modder-eter. Naar boven

Davina Icaras schreef:
He da's een van mijn lievelingfilms!
Ik vind vooral het einde creepy; hou niet zo van kleine, kruipende beestjes...

Yentl ook niet, ze is onder het laken gekropen Mr. Green
Had het er ook niet zo op, maar heb flink gekeken^^

Geslacht:ManDe Wijze Man
Schoolhoofd

BerichtGeplaatst: Vr 11 Augustus, 2006 0:03 Reageer met quote Meld dit bericht aan een modder-eter. Naar boven

Net terug van The Da Vinci Code en ik vond hem echt goed verfilmd. Het was eigenlijk precies zo ik het me voorstelde toen ik het las. Lekker vlot, geen onnodige dingen, maar toch niet zo opgehaast als bijvoorbeeld de Harry Potter films. De acteurs vond ik ook goed en ja het Louvre, Parijs, Londen.. prachtige ingredienten voor zo'n film.
Geslacht:VrouwAngeline
Modder-eter

BerichtGeplaatst: Zo 20 Augustus, 2006 12:30 Reageer met quote Meld dit bericht aan een modder-eter. Naar boven

the Ice princess. Een erg gezellige film vond ik

If you are in lala land most of the time copy this onto your profile
Geslacht:VrouwFelix Felicitis
Drakenrijdster

BerichtGeplaatst: Zo 20 Augustus, 2006 16:39 Reageer met quote Meld dit bericht aan een modder-eter. Naar boven

Bend it like Beckham: viel wel mee, ik hou van Happy Ends, anders voel ik me soms toch miserabel. Wel jammer dat ik na een kwartiertje kijken 1,5u weg was met de auto van Gent naar de kust om nog een half uurtje te kijken dan.

The Incredibles: toffe film...
Forumlama

BerichtGeplaatst: Zo 20 Augustus, 2006 16:59 Reageer met quote Meld dit bericht aan een modder-eter. Naar boven

JFK...tot 3 uur vannacht!

Best indrukwekkend.

Geslacht:VrouwRaxia
superforummuts

BerichtGeplaatst: Zo 20 Augustus, 2006 18:31 Reageer met quote Meld dit bericht aan een modder-eter. Naar boven

Ik heb gisteravond gekeken naar Narnia. We hadden er eindelijk eens de tijd voor, hij lag al ruim een maand op ons te wachten. Ik vond het er allemaal prachtig uit zien, de christelijke boodschap viel mij reuze mee.

BerichtGeplaatst: Zo 20 Augustus, 2006 18:33 Reageer met quote Meld dit bericht aan een modder-eter. Naar boven

Die had ik een tijdje terug ook gekeken, echt zo'n fijne film om naar te kijken. Smile

For the world you are someone, for someone you are the world.
Geslacht:VrouwArwen
Professor

BerichtGeplaatst: Ma 21 Augustus, 2006 11:26 Reageer met quote Meld dit bericht aan een modder-eter. Naar boven

Raxia schreef:
Ik heb gisteravond gekeken naar Narnia. We hadden er eindelijk eens de tijd voor, hij lag al ruim een maand op ons te wachten. Ik vond het er allemaal prachtig uit zien, de christelijke boodschap viel mij reuze mee.

Toevallig, die hebben wij ook gekeken gister avond (zondag)
tomorrow is a mystery
today is a gift,
thats why we call it "present"
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Potternetwerk Forum Index -> Televisie en film Tijden zijn in GMT
Ga naar Pagina 1, 2, 3 ... 27, 28, 29  Volgende
Pagina 1 van 29

Ga naar: