| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
BeKKie Minister van Toverkunst

|
Geplaatst: Do 05 Mei, 2005 12:42 |
 |
|
Aaaaaaaah! Ludo en Janine!
Nee, dit vind ik wel zielig voor Valerie hoor!
En Isabella vind Amy natuurlijk net wel of niet terug vlak voor de zomerstop, verdorie.
Ik heb er nu genoeg van, dat kind moet gewon terug naar Isabella en nog lang en gelukkig leven.
Oh ja en Ludo moet ook nog even weten dat hij nog een kleine heeft. Die familie Sanders wordt steeds ingewikkelder zeg. |
|
 |
trevor Minister van Toverkunst

|
Geplaatst: Do 05 Mei, 2005 17:34 |
 |
|
Misschien zijn Suzanne en Amy wel ontvoerd door die vreemde man die laatst bij de kinderwagen zat. Dan moet Isabella Ludo natuurlijk wel inschakelen, want die heeft zo zijn conecties en kan wellicht het gevraagde losgeld betalen. Maar dan gelooft Ludo er natuurlijk niets van en trekt hij Nina voor en dan als Nina en Amy later groot zijn dan krijgen ze ruzie en dan ontvoerd Amy het zoontje van Nina om zo alsnog aan haar losgeld te komen.
Tjonge, dat wordt inderdaad wel spannend zeg. Maar dat gaat vast niet allemaal meer voor de zomerstop gebeuren. |
|
 |
charlotte87 Zesdejaars Leerling

|
Geplaatst: Do 05 Mei, 2005 18:09 |
 |
|
wat een rijke fantasie...
maaruh ik vind het echt niet zielig voor valerie.. ik vind dit juist geweldig!!! janine die weer helemaal voor ludo gaat ten koste van valerie.. haha en ludo die er nog intrapt ook.. eindelijk weer een beetje lol na al dat antie annie gezeur.. (dat duurde ECHT te lang)
maar ik ben inderdaad benieuwd waar suzan en amy zijn... en hoe zal ludo reageren als di het weet.. en janine want die zijn dan natuurlijk weer bij elkaar hoewel i8k zie ludo er ook voor aan om janine nu weg te sturen en valerie weer achter aan hobbelen, de slappeling!!!
noujah we zien het over euhmm.. drie kwartier !!!  _________________ Als er geen mannen zouden zijn bestond de wereld alleen maar uit gelukkige, dikke vrouwen  |
|
 |

|
Geplaatst: Do 05 Mei, 2005 19:31 |
 |
|
Oh ja! die rare man, die was ik helemaal vergeten!
Dat was vast iemand uit haar verleden ofzo.
Wat ziet Dennis er trouwens verstrooid uit zeg! |
|
 |
hannes_je Schoolhoofd

|
Geplaatst: Do 05 Mei, 2005 19:45 |
 |
|
Ludo heeft wel veel plotselinge kinderen en plotselinge broers he .
Maar goed, Ludo en Janine, prachtpaar! Valerie is maar een stomme aanstelster, net goed. Ze kan Ludo en Janine toch niet voor altijd uit elkaar houden, dat is gedoemd om te mislukken, kijk maar naar Rachel, Ross en Emily uit friends  |
|
 |

|
Geplaatst: Do 05 Mei, 2005 19:52 |
 |
|
Ik kijk geen Friends...
Maar toch vind ik Valerie zielig! Ik leef gewoon met haar mee!
Janine is wel stoer ' tussendoortjes stillen de honger niet' !
Valerie: afgelikte boterham! pets!
 |
|
 |

|
Geplaatst: Vr 06 Mei, 2005 12:17 |
 |
|
whahahahaha dit was echt geweldig!!!!
sorry hoor maar ik vind die hele situatie echt super...
maar ik had wel gelijk he.. dat ludo weer achter valerie aan ging hobbelen...
maar wat denken jullie van nick... hij gaat toch niet uit de serie?? ik heb al genoeg ziekenhuis gezien met Dennis... dus dat lijkt me niet zo leuk.. misschien gaat hij wel bijna dood en beseft hij dan dat hij niet meer zo gemeen moet doen tegen stefano enzo.. en dan wordt die toch weer levend en dan worden ze hele goede vrienden!!! hmm.. nee weinig kans he.. _________________ Als er geen mannen zouden zijn bestond de wereld alleen maar uit gelukkige, dikke vrouwen  |
|
 |

|
Geplaatst: Ma 09 Mei, 2005 10:26 |
 |
|
| Ah, dat was echt aandoenlijk vanmorgen! (ja sorry ik heb het vrijdag niet gezien, heb vanmorgen de herhaling gekeken) Ludo die bij Nick zijn bed zit en hem bloed geeft! Echt vader en zoon zo! Lekker voor Stefano! |
|
 |

|
Geplaatst: Ma 09 Mei, 2005 15:01 |
 |
|
jah en stefano geeft het natuurlijk toe aan ludo.. en dan wordt ludo heel boos en dan gooit die stefano uit het bedrijf en dan wordt die hele goede vriendjes met nick...
maar dat vind ik wel zielig voor stefano.. dies leuk !!! :D
maaruh.. sjors en bing is wel leuk..!! en bing zijn moeder... "heb je concooms bij je" whahaha... lekker irritant als je zo'n moeder hebt
(ik heb trouwens iets heel engs ontdekt... bush lachte gister net als bing.. met zo'n scheef lachje.. was echt eng!!) _________________ Als er geen mannen zouden zijn bestond de wereld alleen maar uit gelukkige, dikke vrouwen  |
|
 |

|
Geplaatst: Wo 11 Mei, 2005 16:47 |
 |
|
| ik vind sjorsd en bing op de een of andere manier helemaal geen leuk stelletje. Vind ze totaal niet bij elkaar passen. |
|
 |
hannes_je Schoolhoofd

|
Geplaatst: Do 12 Mei, 2005 13:44 |
 |
|
Jawel! Lief zijn ze! Ik ben trouwens benieuwd hoe lang het duurt voordat heel dat auntie annie dinges af is gelopen. Volgende week staat er vanalles te gebeuren daaromheen.
Oh, dat gevecht met Janine en Valerie, echt geweldig toen Janine de paniekaanvallen van Valerie nadeed . Ik ben natuurlijk voor Janine  |
|
 |
Scabbers Mouseketeer

|
Geplaatst: Za 14 Mei, 2005 19:42 |
 |
|
Nog iets spannends gebeurd de afgelopen 3 dagen?
Las trouwens vandaag in de Metro dat Victoria Koblenko (Isabella) haar laatste draaidag heeft gehad. _________________ All our dreams can come true, if we have the courage to pursue them.
- Walt Disney |
|
 |

|
Geplaatst: Zo 15 Mei, 2005 16:59 |
 |
|
Ja dat heb ik ook gehoord.
Niet leuk dat ze weggaat. Ze vind Amy vast niet meer terug en dan wordt ze gek en gaat weer die kliniek in ofzo. Ze gaat iig niet dood, stond ook in de metro. |
|
 |
spruit Tovenaar

|
Geplaatst: Do 02 Juni, 2005 19:22 |
 |
|
normaal plaats ik hier niks..
maar wat hebben ze nina in gods naam te eten gegeven..
zodat ze zo naar paar jaar verstreken.. van 6 jarige naar .. 17-18 jarige gaat.. :S _________________ My mom always said, life is like a box of every Flavor Beans.. you never know what you gonna get
Pointandclick.pagina |
|
 |

|
Geplaatst: Do 02 Juni, 2005 19:39 |
 |
|
| Dat vroeg ik me ook al af. Er klopt helemaal niets van. Ze zouden in de soap de tijd natuurlijk stiekem een stuk sneller laten gaan. Maar Nina is ontvoerd nadat Amy werd geboren en die is nu nog geen twee jaar oud (anders eet ze haar druiven wel gewoon met velletje lijkt me). Dat betekent dus dat Nina in de soap in ongeveer anderhalf jaar minstens tien jaar ouder is geworden. Nu lopen soaps in het algemeen niet over van realiteitszin, maar dit vind ik wel erg slordig. |
|
 |
Peter Forum Spook

|
Geplaatst: Do 02 Juni, 2005 19:45 |
 |
|
Ik las ergens dat ze nu iemand van 16 voor moet stellen. Echt erg hoor, dat verschil ineens. _________________ Always and only just a whisper away - never need to worry as forever... I'll stay.
For the world you are someone, for someone you are the world. |
|
 |
Scabbers Mouseketeer

|
Geplaatst: Do 02 Juni, 2005 21:28 |
 |
|
Binnen een jaar... 8 jaar ouder of zo?
Want vorig jaar rond de zomerstop ontsnapte ze uit Scala.  _________________ All our dreams can come true, if we have the courage to pursue them.
- Walt Disney |
|
 |
hannes_je Schoolhoofd

|
Geplaatst: Vr 03 Juni, 2005 9:16 |
 |
|
Ik moest kei-hard lachen toen ik haar zag haha. Ik had zo'n klein meisje verwacht, jaar of 10, 11/12 misschien, maar nee, er staat een meid voor de deur die bijna even groot is als janine  |
|
 |

|
Geplaatst: Vr 03 Juni, 2005 18:40 |
 |
|
| Ja, ik moest ook lachen. Maar zo oud vind ik haar er ook niet uitzien hoor, het gezichtje is nog wel echt kinderlijk, jaar of 13 geef ik haar. |
|
 |

|
Geplaatst: Za 04 Juni, 2005 10:51 |
 |
|
| BeKKie schreef: | | Ja, ik moest ook lachen. Maar zo oud vind ik haar er ook niet uitzien hoor, het gezichtje is nog wel echt kinderlijk, jaar of 13 geef ik haar. |
Jahoor! Een kind dat ontvoerd is (en daardoor een jaar ofzo niet heeft kunnen spreken) staat voor het eerst weer oog in oog met haar ontvoerder, en is dan ook helemaal niet bang, ofzo, nee, die gaat geld eisen en haar ontvoerder chanteren!
Beetje erg onrealistisch weer.
Zou ze ook nog weten dat Yasmin erbij betrokken was? Ze had het wel over 'Yasmin, dat is Stefano's vrouw'....
Offtopic
Oeps jeetje wat stom, ik probeerde mijn bovenstaande berichtje te wijzigen maar in plaats daarvan heb ik mezelf gequote. Nouja het is ook nog vroeg zo op de zaterdagmorgen. Maar ik dacht dat ik ook mijn laatste berichtje kon verwijderen, maar niet dus. |
|
 |
Catwoman Tovenaar

|
Geplaatst: Vr 24 Juni, 2005 20:35 |
 |
|
Net de laatste aflevering gezien (nou ja, de laatste 5 minuten dan...). Heb ik het nu goed begrepen dat Dennis eigenlijk de zoon van Laura en Robert is? En dat Arnie de zoon van die Guus was? Dan is Laura dus getrouwd geweest met haar eigen zoon en naar bed geweest met d'r eigen zoon... _________________ Voor Josh stap ik over mijn anti-kerst-voor-sinterklaas-gevoel heen!!! |
|
 |

|
Geplaatst: Za 25 Juni, 2005 9:43 |
 |
|
| Volgens mij heb je dat goed begrepen. Dat wordt mij eigenlijk wel een beetje te vaag. Het is en blijft natuurlijk een soap, maar dit gaat wel erg ver. |
|
 |
Mistoffelees Executeur Extra-ordinaire

|
Geplaatst: Za 25 Juni, 2005 13:38 |
 |
|
Ach, na de zomerstop komt er vast ineens een verpleegster opdraven die toegeeft dat zij ze per ongeluk verwisselde, dus is er per saldo niemand verwisseld.
Bedoel, ik vind het nogal ranzig en het haalt echt alles overhoop. Had Daantje niet ook een relatie met Dennis? Waren ze eigenlijk ook halfbroer en -zus... ieuw.
Wat is er trouwens waar van de geruchten dat Dian terug zou komen? Dat zou wel te gek zijn! _________________ Revenge is a dish best served not.
If you think you are too small to be effective, you have never been in the dark with a mosquito |
|
 |
hannes_je Schoolhoofd

|
Geplaatst: Za 25 Juni, 2005 16:20 |
 |
|
Ik vind het wel echt heel erg spannend allemaal. Stefano die doordraaide, erg jammer, hij was zo leuk.
Maar ja, dat van Dennis en Arnie is idd een beetje ranzig...... Maar goed, wie weet is er daarna nog iemand gekomen die de zoon van laura (arnie die eigenlijk dus dennis was) weer heeft omgeruild met nóg een andere baby, dus dat ze dan toch niet met dr eigen zoon naar bed is geweest. Soort van grote ruil actie.
Oh, en die zoon van Frits, ben benieuwd wat daar allemaal mee gaat gebeuren. |
|
 |
Scabbers Mouseketeer

|
Geplaatst: Za 25 Juni, 2005 17:28 |
 |
|
| Mistoffelees schreef: | | Wat is er trouwens waar van de geruchten dat Dian terug zou komen? Dat zou wel te gek zijn! |
Ik zag de naam Dian wel voorbij komen... op een brief of zo?
Arnie en Dennis... inderdaad ieuw! _________________ All our dreams can come true, if we have the courage to pursue them.
- Walt Disney |
|
 |
|