Potternetwerk Forum Index
 FAQFAQ   HelpHelp   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
BlogsBlogs    Mijn BlogWeblogs Nieuws
 ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken  InloggenInloggen 

Wat is de laatste film die je hebt gezien?
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3 ... 27, 28, 29

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Potternetwerk Forum Index -> Televisie en film
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Geslacht:ManAlbus Perkamentus
Mister Potternetwerk 2007

BerichtGeplaatst: Ma 08 December, 2008 7:50 Reageer met quote Meld dit bericht aan een modder-eter. Naar boven

Het Paard van Sinterklaas zag ik laatst op tv. Ook geweldig.

BerichtGeplaatst: Ma 08 December, 2008 9:25 Reageer met quote Meld dit bericht aan een modder-eter. Naar boven

Cannery Row heb ik gisteravond gezien! Toen ik tegen hubbie zei dat die begin volgend jaar op DVD uit zou komen, bedacht'ie zich ineens dat hij die een tijd geleden al had gedownload.

Een heerlijke film. Heel lief allemaal met humor en hele mooie beelden. Heerlijk om bij weg te dromen.
Geslacht:VrouwLizzy
Tovenaar

BerichtGeplaatst: Ma 08 December, 2008 11:15 Reageer met quote Meld dit bericht aan een modder-eter. Naar boven

Felix Felicitis schreef:
Niet echt de laatste, maar op de releasedag heb ik 'Twilight' gezien.

Ik vind de boeken enorm leuk om te lezen en de film was beter dan ik had gehoopt. Veel beter dan de HP-verfilmingen. (meer rekening gehouden met het boek)

Wetende dat in de VS deze vampierensaga zowat de status heeft van Harry Potter en voor ontelbare uitverkochte zalen heeft gezorgd, was het grappig dat wij maar met 8 mensen in de zaal zaten.

Oeh, ik ben ook zo benieuwd naar die film! Ik vond de trailer nog niet zo veelbelovend, maar ze hebben wel de perfecte Edward gecast, hij is echt precies zoals ik me hem voorstel!

Heb jij trouwens de boeken in het Engels gelezen, Felix? Zoja, is dat een beetje te doen? Ik heb nu de eerste twee delen gelezen en was eigenlijk aan het wachten tot de derde in het Nederlands verschijnt, maar ik las ergens iets over april 2009 en dat is me toch net iets te lang wachten. Wink

BerichtGeplaatst: Ma 08 December, 2008 15:05 Reageer met quote Meld dit bericht aan een modder-eter. Naar boven

Lizzy schreef:

Oeh, ik ben ook zo benieuwd naar die film! Ik vond de trailer nog niet zo veelbelovend, maar ze hebben wel de perfecte Edward gecast, hij is echt precies zoals ik me hem voorstel!

Heb jij trouwens de boeken in het Engels gelezen, Felix? Zoja, is dat een beetje te doen? Ik heb nu de eerste twee delen gelezen en was eigenlijk aan het wachten tot de derde in het Nederlands verschijnt, maar ik las ergens iets over april 2009 en dat is me toch net iets te lang wachten. Wink

Ik was eerst niet echt tevreden met Robert Pattinson, maar hij heeft me echt overtuigd in de film. Goeie acteur.

Ik heb de eerste 2 in het Nederlands gelezen, de laatste 2 in het Engels.
Voor mij was het heel goed te doen.
Ze zijn makkelijker dan bvb de Harry Potters in het Engels. Als je die kan, of net iets te moeilijk vind, zal Twilight wel gaan.

De 1ste 2 boeken leende ik begin september in de bib, las ik in 2 dagen en toen bestelde ik de 2 laatste in het Engels via internet. (bol.com)
Een week later had ik ze en las ze weer in 2 dagen uit...

Het enige nadeel: weinig slaap en ongemaakt huiswerk.
Ik was geloof ik ook nogal asociaal die periode. Zeker omdat ik alle boeken onmiddellijk herlezen heb... Mr. Green

Momenteel ben ik aan het wachten op de 1ste 2 boeken in het Engels. Gekocht via amazon (zijn momenteel goedkoper dan op bol, zelfs inclusief verzendkosten).

Je kan op www.stepheniemeyer.com de eerste hoofdstukken van de boeken lezen. Misschien dat je jezelf zo eens kan 'testen'.

Wat ook super is: "Midnight Sun', het eerste deel (Twilight) vanuit Edward's perspectief. De eerste 200 blz ofzo vind je ook op haar site.
Tovenaar

BerichtGeplaatst: Ma 08 December, 2008 19:24 Reageer met quote Meld dit bericht aan een modder-eter. Naar boven

Haha, bij mij was het precies hetzelfde, ik heb de eerste twee boeken ook in twee dagen gelezen en ook gedeeltelijk midden in de nacht. Wink

Maar de Engelse versie gaat vast lukken, als ze nog makkelijker zijn dan Harry Potter! Dan ga ik de volgende twee delen ook maar in het Engels bestellen. Smile

BerichtGeplaatst: Ma 08 December, 2008 22:15 Reageer met quote Meld dit bericht aan een modder-eter. Naar boven

De Engelse delen zijn zéker te doen! Ik heb Twilight al 2/3 jaar geleden gelezen, en gewoon omdat ik het boek random uit de bieb had gepakt, met de instelling 'die heeft een mooie cover'. Verslaafd. Ik vond het zooo'n mooi goed boek, en ik weet nog wel dat ik zo teleurgesteld was dat ik ten eerste geen andere boeken van haar kon vinden, ten tweede dat niemand haar kende. Wat zonde! Zo'n goede schrijfster, dacht ik toen nog. Heb het boek daarna nog 2 keer gelezen, en wil het al heel erg lang hebben. (dat zegt nogal wat, heb dat alleen met HP boeken) En toen.. zag ik ineens een trailer op tv en WOW dat kón niet anders. Dat moest.. jaaa Twilight! Echt, ik was ontzettend verbaasd. De volgende dag op school kom ik erachter dat Twilight een worldwide bestseller is, een heleboel mensen uit mijn jaar helemaal fan zijn van de série. Huh is het een serie? Jawel, dat er dus nóg 3 boeken zijn die ik nog niet had gelezen. En de volgende dag kreeg ik met Sinterklaas... Deel 2! Deel 3 en 4 zijn onderweg, heb ook 'The Host' hier liggen van haar, iemand daarmee bekend?
In elk geval, ik lees ze dus in het Engels, en het leest echt ontzettend makkelijk en verslavend weg. Gisteren dacht ik 'Goh, ik lees best snel, nouja, dat zal wel anders zijn als ik in het Engels lees. OH! Ik lees in het Engels' Mr. Green (geen commentaar op mijn diepzinnige gedachten aub)
De film wil ik dus ook supergraag naartoe! Heb 'm al wel helemaal op Internet bekeken, gewoon uit pure onbedwingbaarheid. Ben ook erg blij met Edward. En wow, ik vind Jason ook wel erg cool.
Mouseketeer

BerichtGeplaatst: Za 07 Februari, 2009 23:27 Reageer met quote Meld dit bericht aan een modder-eter. Naar boven

Sunset Boulevard

De film uit 1950 waar de musical op gebaseerd is. Erg goed. Smile
Professor

BerichtGeplaatst: Ma 09 Februari, 2009 12:07 Reageer met quote Meld dit bericht aan een modder-eter. Naar boven

LotR deel 2. Blijft erg goed. Nu alleen nog kijken wanneer we deel drie kunnen kijken.
tomorrow is a mystery
today is a gift,
thats why we call it "present"
Geslacht:ManScabbers
Mouseketeer

BerichtGeplaatst: Ma 09 Februari, 2009 12:54 Reageer met quote Meld dit bericht aan een modder-eter. Naar boven

Je brengt me op een idee, Arwen. Ik heb nog steeds die Extended Edition box staan, maar nog steeds niet gekeken. Moet er toch maar eens tijd voor maken. Very Happy
Modder-eter

BerichtGeplaatst: Ma 09 Februari, 2009 16:00 Reageer met quote Meld dit bericht aan een modder-eter. Naar boven

Arwen schreef:
LotR deel 2. Blijft erg goed. Nu alleen nog kijken wanneer we deel drie kunnen kijken.

Wat een toeval, die heb ik gisteren zitten kijken! Wanneer heb jij hem gezien Mr. Green ?

BerichtGeplaatst: Zo 08 Maart, 2009 14:01 Reageer met quote Meld dit bericht aan een modder-eter. Naar boven

Disaster Movie... Officieel heb ik hem twee keer gezien, maar de eerste keer viel ik in slaap... Dus gisteren toch maar gekeken, en hij was aardig om te doen...

Heeft er iemand trouwens nog tips? Ik wil gewoon een mooie/leuke/goede/grappige film zien... Maakt eerlijk gezegd niet uit wat, als het maar een aanrader is Mr. Green
Feel Like I'll Never Be The Same.
Geslacht:ManMaestro
Forumlama

BerichtGeplaatst: Zo 08 Maart, 2009 14:10 Reageer met quote Meld dit bericht aan een modder-eter. Naar boven

Gister Stargate gekeken. Blijft een leuke film alleen persoonlijk heb ik liever de serie.

Voor Bono, Ga eens op zoek naar Knight Rider 2008 Razz

Take my love, take my land
Take me where I cannot stand
I don't care, I'm still free
You can't take the sky from me.
Geslacht:ManBono
Artistieke Boomkikker

BerichtGeplaatst: Zo 08 Maart, 2009 15:33 Reageer met quote Meld dit bericht aan een modder-eter. Naar boven

Dat is een serie, geen film Razz Je weet vast wel een leuke film!!
Feel Like I'll Never Be The Same.
Geslacht:ManMaestro
Forumlama

BerichtGeplaatst: Zo 08 Maart, 2009 16:12 Reageer met quote Meld dit bericht aan een modder-eter. Naar boven

Bono schreef:
Dat is een serie, geen film Razz Je weet vast wel een leuke film!!

Nee das ook een film Wink

Namelijk de pilot van de serie.

Take my love, take my land
Take me where I cannot stand
I don't care, I'm still free
You can't take the sky from me.
Geslacht:Mantrevor
Minister van Toverkunst

BerichtGeplaatst: Zo 08 Maart, 2009 19:21 Reageer met quote Meld dit bericht aan een modder-eter. Naar boven

Bono schreef:
Heeft er iemand trouwens nog tips? Ik wil gewoon een mooie/leuke/goede/grappige film zien... Maakt eerlijk gezegd niet uit wat, als het maar een aanrader is Mr. Green

Cannery Row
Nightmare Before Christmas
Crash
Donnie Darko
The Pianist

Desnoods nog films als Analyze This of Twelve Monkeys ofzo.
As good as it gets is ook nog wel leuk om een keer of 2 te zien.
Geslacht:ManAlbus Perkamentus
Mister Potternetwerk 2007

BerichtGeplaatst: Zo 08 Maart, 2009 23:08 Reageer met quote Meld dit bericht aan een modder-eter. Naar boven

Slumdog Millionaire was ook mooi, trouwens.

BerichtGeplaatst: Zo 08 Maart, 2009 23:22 Reageer met quote Meld dit bericht aan een modder-eter. Naar boven

Paar van mijn favorieten:

Eternal Sunshine of the Spotless Mind
Forrest Gump
Good Bye Lenin!
Juno
American Beauty
Babel
Modder-eter

BerichtGeplaatst: Di 17 Maart, 2009 20:33 Reageer met quote Meld dit bericht aan een modder-eter. Naar boven

Marley & me. Hele mooie film die je eigenlijk moet zien, maar waar je toch spijt van heb dat je hem gekeken hebt, omdat die zo zielig is.

If you are in lala land most of the time copy this onto your profile
Geslacht:VrouwCarmen
Modder-eter

BerichtGeplaatst: Di 17 Maart, 2009 23:47 Reageer met quote Meld dit bericht aan een modder-eter. Naar boven

Confessions of a shopaholic.

Hilarische film, maar je moet hem wel met z'n 2en kijken. Ik had de boeken gelezen en wilde wel eens zien wat ze er van gemaakt hadden, m'n zusje dacht er ook zo over en we hebben echt onwijs gelachen!

BerichtGeplaatst: Za 04 April, 2009 23:35 Reageer met quote Meld dit bericht aan een modder-eter. Naar boven

The Dark Knight

Vond het een erg goede film. En op Blu-Ray ziet ie er echt prachtig uit.
Minister van Toverkunst

BerichtGeplaatst: Ma 06 April, 2009 11:08 Reageer met quote Meld dit bericht aan een modder-eter. Naar boven

Alweer een paar weken terug Friday The 13th gezien in de bioscoop.
Echt een slechte film.
Ik ging ook eigenlijk alleen maar heen voor Jared Padalecki, en wat dat betreft viel ie niet tegen. al zie ik hem liever gewoon als Sam in Supernatural.

'Of course it is happening inside your head, Harry, but why on earth should that mean that it is not real?'
Geslacht:ManScabbers
Mouseketeer

BerichtGeplaatst: Wo 28 Juli, 2010 21:19 Reageer met quote Meld dit bericht aan een modder-eter. Naar boven

Kick-Ass

Een erg grappige maar vooral ontzettend politiek incorrecte superhelden film. Heb hier erg van genoten. Very Happy
Hoofdmonitor

BerichtGeplaatst: Do 29 Juli, 2010 19:04 Reageer met quote Meld dit bericht aan een modder-eter. Naar boven

Kick Ass ook laatst gezien! Echt een geweldige film!
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Potternetwerk Forum Index -> Televisie en film Tijden zijn in GMT
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3 ... 27, 28, 29
Pagina 29 van 29

Ga naar: