Potternetwerk Forum Index
 FAQFAQ   HelpHelp   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
BlogsBlogs    Mijn BlogWeblogs Nieuws
 ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken  InloggenInloggen 

Wreck This Journal

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Potternetwerk Forum Index -> Algemeen Kletshoekje
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Geslacht:ManPeter
Forum Spook

BerichtGeplaatst: Zo 21 December, 2008 22:48 Reageer met quote Meld dit bericht aan een modder-eter. Naar boven

Tijdens de surprise meeting is het al een beetje geďntroduceerd in PN, maar ik vroeg me af wie er nu al allemaal eentje hebben?
Eerst leverde Bol.com hem niet meer, en bij Selexys duurt het lang (ik kreeg een mailtje dat hij 20-01-'09 komt... ruim 2 maanden nadat ik hem heb besteld) maar Bol.com levert hem ondertussen weer wél. Daarom heb ik hem daar toen ook besteld en ben ik nu al eventjes in bezit van een exemplaar. Mr. Green

Ik vind het echt zo'n gaaf boek, iedereen die ik hem laat zien ook overigens. Ik heb mijn exemplaar trouwens Benjamin genoemd. Ik weet niet precies waarom, vond het gewoon leuk hem een naam te geven. Ik spoor ook iedereen aan dat ook te doen, geeft een beetje meer karakter aan het boekje!

En voor de mensen die hem hebben: Wat zijn jullie ervaringen met het boekje tot nu toe?

For the world you are someone, for someone you are the world.

Laatst aangepast door Peter op Ma 22 December, 2008 21:59, in totaal 1 keer bewerkt
Geslacht:VrouwMistoffelees
Executeur Extra-ordinaire

BerichtGeplaatst: Zo 21 December, 2008 23:19 Reageer met quote Meld dit bericht aan een modder-eter. Naar boven

Tip 1. Bewaar de meest risicovolle opdrachten voor het laatst. Fikkie stoken doet ie namelijk errug goed.. iets te, hetgeen de omliggende bladen erg moeilijk te bewerken maakt.

Verder is het een geweldig iets,ook al heb ik om bovenstaande reden deel2 aangeschaft.

If you think you are too small to be effective, you have never been in the dark with a mosquito
Geslacht:ManScabbers
Mouseketeer

BerichtGeplaatst: Ma 22 December, 2008 0:53 Reageer met quote Meld dit bericht aan een modder-eter. Naar boven

Ik heb die zelfde mail ontvangen van Selexyz. Even kijken of ik 'm bij Selexyz kan annuleren en vervolgens kan bestellen bij Bol.com.
Modder-eter

BerichtGeplaatst: Ma 22 December, 2008 16:51 Reageer met quote Meld dit bericht aan een modder-eter. Naar boven

Wat is dat voor een boekje dan? Klinkt wel grappig.

BerichtGeplaatst: Di 23 December, 2008 14:42 Reageer met quote Meld dit bericht aan een modder-eter. Naar boven

Heb 'm zojuist ontvangen van Selexyz. Very Happy
Forum Spook

BerichtGeplaatst: Di 23 December, 2008 14:50 Reageer met quote Meld dit bericht aan een modder-eter. Naar boven

Ik wilde het net gaan vragen, want ik heb hem nu dus ook binnen van Selexyz, dus heb hem nu dubbel. (Ja Yvonne, ik kijk even of iemand in mijn omgeving hem wil en anders komt ie jouw kant op. Wink)

@Carmen: Het is een boekje met allerlei opdrachten, die je zelf mag bekijken hoe je die uitvoert. Maar het komt er op neer dat het hele boekje naar de vernieling gaat. Mr. Green

BerichtGeplaatst: Wo 24 December, 2008 1:04 Reageer met quote Meld dit bericht aan een modder-eter. Naar boven

En het levert ook nog geweldige inspiratie op op andere gebieden.... Wink of niet, Peter??? xxx

If you think you are too small to be effective, you have never been in the dark with a mosquito
Mouseketeer

BerichtGeplaatst: Wo 24 December, 2008 13:05 Reageer met quote Meld dit bericht aan een modder-eter. Naar boven

Ben vanochtend begonnen. Heb pas iets van 10 opdrachten gedaan, en nu al ziet ie er zeer mishandeld uit. Mr. Green

Quote:
Tip 1. Bewaar de meest risicovolle opdrachten voor het laatst. Fikkie stoken doet ie namelijk errug goed.. iets te, hetgeen de omliggende bladen erg moeilijk te bewerken maakt.

Ook handig dat dat 1 van de eerste opdrachten is. Razz Maar daar wacht ik dus gewoon even mee.
Forum Spook

BerichtGeplaatst: Wo 24 December, 2008 22:02 Reageer met quote Meld dit bericht aan een modder-eter. Naar boven

Pas 10 opdrachten zegt ie. Mr. Green Volgens mij heb ik er zoveel nog niet eens gedaan. Razz
Ik weet vast waar je op doelt, maar nu even niet Yvonne. Je moet me dus even helpen wat ook weer. Ik heb trouwens die extra versie die ik had al aan Anne door verkocht, die wilde er ook eentje.

Mouseketeer

BerichtGeplaatst: Wo 24 December, 2008 23:00 Reageer met quote Meld dit bericht aan een modder-eter. Naar boven

Het waren vooral de wat simpele opdrachten zoals op de zijkant schrijven, scheuren, pagina's aan elkaar plakken... Mr. Green

BerichtGeplaatst: Do 25 December, 2008 10:29 Reageer met quote Meld dit bericht aan een modder-eter. Naar boven

Laat ik zo zeggen: ik kreeg een briljant kerstkaartje met de tekst: WRECK this Christmascard!
De opdracht was de achterkant te lezen (daar stond een kerstboodschap) en hem dan te verbranden.

Have a nice WRECKED Christmas, Scabbers (nee dat is heus wel een aardige kerstwens hoor)

Forum Spook

BerichtGeplaatst: Za 27 December, 2008 23:30 Reageer met quote Meld dit bericht aan een modder-eter. Naar boven

Nu vraag ik me wel of of je hem ook echt hebt geburned? Wink Maar jou kennende vast wel. Mr. Green

BerichtGeplaatst: Zo 28 December, 2008 21:31 Reageer met quote Meld dit bericht aan een modder-eter. Naar boven

Op het balkon nota bene...

Forum Spook

BerichtGeplaatst: Wo 11 November, 2009 18:39 Reageer met quote Meld dit bericht aan een modder-eter. Naar boven

*Tilt topic omhoog*

Zijn er nog mensen die nog wat aan hun Journal doen?
Ik heb hem een tijdje even laten rusten, maar ben er weer aan begonnen laatst. Smile Vind het nog steeds super tof.
Ik las trouwens op internet dat in de nieuwe drukken de "Burn this page" pagina eruit is, en nu is vervangen door een pagina waar je je voeten op moet vegen. Mr. Green

Overigens heb ik nog een tip voor als je Wreck This Journal leuk vind: Koop "This is Not a Book", overigens van dezelfde maakster.
Is ook een boek met opdrachten, maar eigenlijk niet vernielend. Heb hem nu een dag en vind hem echt super tof! Mr. Green

Geslacht:VrouwSocceres
De Andere Helft

BerichtGeplaatst: Wo 11 November, 2009 21:05 Reageer met quote Meld dit bericht aan een modder-eter. Naar boven

Ik heb mijn Journal nog wel, vlak naast me zelfs. Helaas moet ik zeggen dat ik er niet veel meer aan doe. Ik denk dat het van de trap af gooien toch iets teveel was voor een perfectionist als ik. Mr. Green Maar leuk dat je er weer over begint, ik wil wel weer wat gaan doen. Maar waarom is het allemaal zo extreem gelijk. Het is ook maar een zielig boekje. In brand.. onder de douche.. dat is toch helemaal niet.. mooi Moet dat nou..

Maar waar gaat 'This is not a Book' over? Ben wel benieuwd! Een boek wat je niet hoeft te vernielen, wat vernieuwend. Mr. Green
Modder-eter

BerichtGeplaatst: Wo 11 November, 2009 23:02 Reageer met quote Meld dit bericht aan een modder-eter. Naar boven

Ik heb ook zo'n wreck my journal. Ik heb nog niet veel opdrachten gedaan. Maar ik vind het wel helemaal geweldig. Ik neem het ook altijd mee. Smile

If you are in lala land most of the time copy this onto your profile

BerichtGeplaatst: Do 12 November, 2009 1:02 Reageer met quote Meld dit bericht aan een modder-eter. Naar boven

Zoals gezegd, ik heb hem zeker nog steeds, maar ik ben bezig met de opdracht "raak dit ding een jaar niet aan, veeg er geen stof af, verplaats hem niet". Dat is helaas een erg lange opdracht.

(ja ik heb uiteraard een special edition, voor als je deze opdracht niet tegenkomt) Mr. Green

Geslacht:Vrouwsnemmat
Hoofdmonitor

BerichtGeplaatst: Do 12 November, 2009 1:29 Reageer met quote Meld dit bericht aan een modder-eter. Naar boven

Hmm, dan heb ik zeker een andere special edition. Bij mij was de opdracht om er na het kopen eerst een jaar niks mee te doen, en dus ook niet meer te weten waar hij is. Lukt aardig moet ik zeggen.. Mr. Green
Tegenwoordig is er geen plekje op Aarde waar honderden diersoorten niet worden bedreigd met uitroeiing door de meedogenloze minachting van de zich immer uitbreidende mensheid. Vervuiling en misbruik van de natuur en de daarin levende dieren heeft beangstigende hoogte bereikt.
Forum Spook

BerichtGeplaatst: Do 12 November, 2009 19:26 Reageer met quote Meld dit bericht aan een modder-eter. Naar boven

Socceres schreef:
Ik heb mijn Journal nog wel, vlak naast me zelfs. Helaas moet ik zeggen dat ik er niet veel meer aan doe. Ik denk dat het van de trap af gooien toch iets teveel was voor een perfectionist als ik. Mr. Green Maar leuk dat je er weer over begint, ik wil wel weer wat gaan doen. Maar waarom is het allemaal zo extreem gelijk. Het is ook maar een zielig boekje. In brand.. onder de douche.. dat is toch helemaal niet.. mooi Moet dat nou..

Maar waar gaat 'This is not a Book' over? Ben wel benieuwd! Een boek wat je niet hoeft te vernielen, wat vernieuwend. Mr. Green

Nouja, Wreck This Journal is dus ook om daar overheen te komen!

This is Not a Book heeft heel andere opdrachten. Bijv. een pagina met "This is Public space, invitite people to add something to this page" of een pagina waarin je een geheime identiteit moet opschrijven, een pagina waarbij je je eigen economie start, een pagina met een foto van een lege planeet die je dan zelf moet "invullen" (Wat voor bewoners, gebruiken, kleding ect.)
Ben nu bezig met de opdracht om hem een week lang overal mee heen te nemen in het zicht. Zit er dus mee op de fiets, in de trein, op school, ect.
Moet alleen nog kijken hoe ik dat zaterdag met mijn werk doe, want ik ben dus postbode... Misschien dat ik hem wel aan mijn tas vast tape ofzo.
Maar in ieder geval is het een aanrader!

Forum Spook

BerichtGeplaatst: Ma 05 Juli, 2010 22:53 Reageer met quote Meld dit bericht aan een modder-eter. Naar boven

Zag toevallig op Bol.com dat er nu ook een Nederlandse en Duitste editie is van Wreck This Journal. Het is gewoon vertaalt. Geen idee hoe het er verder uit ziet, aangezien er geen inkijk exemplaren zijn. Maar ben toch blij dat ik gewoon de Engelse heb!

De Andere Helft

BerichtGeplaatst: Ma 19 Juli, 2010 16:56 Reageer met quote Meld dit bericht aan een modder-eter. Naar boven

Ja, het origineel is vaak toch leuker. En op de een of andere manier klinkt bijna alles in het Engels toch wel beter. Mr. Green

Jongens, ik heb jullie hulp nodig. Ik kijk best vaak m'n 'Wreck this journal' in, en neem hem ook mee op vakantie enzo maar.. Ik DOE er niets mee.

Dus, help me herinneren hoe het ook kan, als iemand altijd al eens een spammer heeft willen zijn: dit is je kans! Binnen een week heb ik 2 opdrachten gedaan.

Zo.
Forum Spook

BerichtGeplaatst: Do 22 Juli, 2010 14:37 Reageer met quote Meld dit bericht aan een modder-eter. Naar boven

Gewoon DOEN! Het boek is er voor gemaakt en je maakt hem VERDRIETIG als je er niks mee DOET!

De Andere Helft

BerichtGeplaatst: Di 27 Juli, 2010 14:04 Reageer met quote Meld dit bericht aan een modder-eter. Naar boven

I DID IT!

En het is echt leuk als je eenmaal begonnen bent! Very Happy
Forum Spook

BerichtGeplaatst: Do 12 Augustus, 2010 20:08 Reageer met quote Meld dit bericht aan een modder-eter. Naar boven

Yes, mijn motivatie werkt! Wat heb je allemaal al gedaan? ^_^

Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Potternetwerk Forum Index -> Algemeen Kletshoekje Tijden zijn in GMT
Pagina 1 van 1

Ga naar: