Potternetwerk Forum Index
 FAQFAQ   HelpHelp   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
BlogsBlogs    Mijn BlogWeblogs Nieuws
 ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken  InloggenInloggen 

Inlogprobleem

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Potternetwerk Forum Index -> Helpdesk
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Geslacht:VrouwSocceres
De Andere Helft

BerichtGeplaatst: Zo 04 April, 2010 12:47 Reageer met quote Meld dit bericht aan een modder-eter. Naar boven

Hallo!

Na weken kan ik eindelijk weer op het forum komen. De afgelopen tijd heb ik elke keer geprobeert in te loggen, maar steeds als ik dat deed lukte het niet. Ik kon ook geen hulp vragen, want om een bericht te plaatsen moet je ingelogd zijn.. En die paar keer dat ik op msn was, was er weer niemand van PN. Kortom, niet handig. Ik weet niet waarom het niet lukte ('ben ik gebanned? Maar waarom? Sad' was m'n enige gedachte) maar nu ben ik er weer. Ik meld het toch maar even..

Groetjes,
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Potternetwerk Forum Index -> Helpdesk Tijden zijn in GMT
Pagina 1 van 1

Ga naar: