Potternetwerk Forum Index
 FAQFAQ   HelpHelp   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
BlogsBlogs    Mijn BlogWeblogs Nieuws
 ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken  InloggenInloggen 

Goede Tijden Slechte Tijden
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3 ... 39, 40, 41

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Potternetwerk Forum Index -> Televisie en film
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Geslacht:ManScabbers
Mouseketeer

BerichtGeplaatst: Do 04 Februari, 2010 17:36 Reageer met quote Meld dit bericht aan een modder-eter. Naar boven

Quote:
Vier de 4000ste met cast van GTST

Op 5 maart wordt de vierduizendste aflevering van GTST uitgezonden. Maar jij krijgt de unieke kans om deze superspannende uitzending op 4 maart te bekijken mèt de hele cast van GTST. En dat is nog niet alles.

Op 4 maart viert de cast en crew van GTST het jubileum in bioscoop Tuschinski met een galapremière. En jij krijgt de kans om met jouw favoriete acteurs dit bijzondere feit te vieren.

Champagne
Vanaf 6 februari kun je een kaartje kopen voor deze super unieke en speciale GTST-avond in de mooiste bioscoop van Amsterdam. Je bekijkt daar maar liefst drie afleveringen op megascherm omringd door pers, cast, crew en andere fans. Het is een galapremière en dat betekent dus: rode loper, champagne, mooie jurken, glitter en glamour en een hoog partygehalte. Kortom: iets wat je als GTST-fan absoluut niet mag missen.

Kaarten
Er zijn maar een beperkt aantal kaartjes, dus zorg dat je niet te lang wacht met reserveren. Op gtst.nl vind je vanaf 6 februari hoe je aan kaartjes komt.

http://www.rtl.nl/(/soaps/gtst/achterdeschermen/nieuws/)/components/soaps/gtst/achterdeschermen/4000e.xml

Smile
Mouseketeer

BerichtGeplaatst: Wo 10 Februari, 2010 19:58 Reageer met quote Meld dit bericht aan een modder-eter. Naar boven

Spoiler:
Barbara gaat weg... Sad

Modder-eter

BerichtGeplaatst: Wo 10 Februari, 2010 20:24 Reageer met quote Meld dit bericht aan een modder-eter. Naar boven

Spoiler:
Ik zag het ja, ik moet zeggen dat ik haar niet zal missen. Ik vond haar al niet geweldig en die laatste verhaallijn vond ik ook helemaal niets. En het was te verwachten dat ze weg zou gaan, ze heeft nou niet bepaald vrienden meer over hè... Maar ik ben wel benieuwd naar hoe ze eruit gaat.

BerichtGeplaatst: Wo 10 Februari, 2010 22:27 Reageer met quote Meld dit bericht aan een modder-eter. Naar boven

Spoiler:
De laatste verhaallijn was ook niet mijn favoriet, maar er kwamen toch ook wel mooie scènes uit. Zoals gisteren op het strand met Jef en dat hij over Sylvia begon. Heb Barbara eigenlijk altijd een leuk karakter gevonden dus ik ga haar wel missen.

Ik had liever gezien dat Bing of Lorena weg zou gaan. Die twee vind ik zo irritant!

Ik vraag me nu wel af of Morris, die rond de 4000ste aflevering terug komt, nu voor vast blijft zodat Charlie nog een beetje familie in de serie heeft zitten.

Forum Spook

BerichtGeplaatst: Di 23 Februari, 2010 19:46 Reageer met quote Meld dit bericht aan een modder-eter. Naar boven

Ben benieuwd wat er vandaag allemaal gaat gebeuren. Vond de laatste paar afleveringen sowieso wel spannend, dus we zullen eens zien...

For the world you are someone, for someone you are the world.
Mouseketeer

BerichtGeplaatst: Di 23 Februari, 2010 22:13 Reageer met quote Meld dit bericht aan een modder-eter. Naar boven

Spoiler foto's van de 4000ste aflevering:
http://www.media-4u.nl/?p=1104

En wat meer info over de 4000ste aflevering (spoilers):
http://www.media-4u.nl/?p=1072
Modder-eter

BerichtGeplaatst: Wo 24 Februari, 2010 10:26 Reageer met quote Meld dit bericht aan een modder-eter. Naar boven

Ik irriteer me weer een dood hoor, die hele verhaallijn met Nina en Dex... Het is toch doodnormaal dat je eerst je eigen kind redt? En dat de boel daarna instortte is toch niet te voorzien? Ze maken zich er zo onwijs druk om, echt irritant!

En ja, het is maar een soap, ik weet het Mr. Green

BerichtGeplaatst: Wo 24 Februari, 2010 12:37 Reageer met quote Meld dit bericht aan een modder-eter. Naar boven

Ik snap op zich nog wel dat ze kwaad op Martijn zijn... Nina zei volgens mij ook nog eens dat ze vooral kwaad was om het feit dat ie er maanden over gelogen heeft.

Wat ik dan niet begrijp is dat Lorena er met 3 maanden gevangenis mee weg komt terwijl Martijn's leven nu zo'n beetje kapot gemaakt wordt door Ludo.

Ach ja, soap. Mr. Green

Ik kijk trouwens erg uit naar de 4000ste aflevering die ik een dag eerder al een Tuschinski zal zien.
Modder-eter

BerichtGeplaatst: Wo 24 Februari, 2010 13:53 Reageer met quote Meld dit bericht aan een modder-eter. Naar boven

Joh, heb je het voor elkaar om daarheen te gaan? Daar moest je toch wat voor doen ofzo? Wat leuk voor je zeg!

BerichtGeplaatst: Wo 24 Februari, 2010 17:34 Reageer met quote Meld dit bericht aan een modder-eter. Naar boven

Ja, een kaartje kopen... Mr. Green Die overigens binnen 10 minuten uitverkocht waren. Er is inderdaad ook een soort prijsvraag waar je VIP kaarten kan winnen.
Forum Spook

BerichtGeplaatst: Di 09 Maart, 2010 16:35 Reageer met quote Meld dit bericht aan een modder-eter. Naar boven

Scabbie had al die tijd gelijk... Evil or Very Mad Wink

For the world you are someone, for someone you are the world.
Mouseketeer

BerichtGeplaatst: Di 09 Maart, 2010 17:43 Reageer met quote Meld dit bericht aan een modder-eter. Naar boven

Mr. Green

Die aflevering was trouwens wel geweldig om te zien in Tuschinski. Zo gaaf al die reacties van het publiek. Van gillen bij de schrikmomenten tot gejuich tijdens de zoenscènes van Charlie/Rik en Lucas/Noud. Razz

Aparte maar ontzettend leuke ervaring om de serie op zo'n groot scherm te zien.
Modder-eter

BerichtGeplaatst: Di 09 Maart, 2010 18:51 Reageer met quote Meld dit bericht aan een modder-eter. Naar boven

Ik vond Lucas/Noud nou niet echt een 'zoenscène', Lucas gaf Noud een kus terwijl hij nog buiten westen lag... Ik zou het ook niet leuk vinden als Noud nou ineens homo blijkt te zijn, dan wordt het nog ongeloofwaardiger dan het normaal gesproken al is!

Wel leuk voor je dat die première leuk was, heb je het kaartje niet voor niets gekocht! En heb je daarna nog met de acteurs kunnen praten?

BerichtGeplaatst: Di 09 Maart, 2010 19:18 Reageer met quote Meld dit bericht aan een modder-eter. Naar boven

Heel ongeloofwaardig vind ik het anders niet hoor... Noud is nog ontzettend jong dus hij kan best bi zijn. Je hoort ook vaak genoeg verhalen over mannen en vrouwen die op latere leeftijd uit de kast komen. Seksualiteit is niet zwart/wit dus ongeloofwaardig vind ik het absoluut niet.

Ik vind dat Ruud Feltkamp (Noud) en Ferry Doedens (Lucas) goede chemie samen hebben dus ik ben wel voor hen als koppel. Very Happy
Mouseketeer

BerichtGeplaatst: Do 18 Maart, 2010 23:03 Reageer met quote Meld dit bericht aan een modder-eter. Naar boven

Spoiler artikel:

Spoiler:
FAMILIE HUYGENS UIT GOEDE TIJDEN SLECHTE TIJDEN

Slechts twee weken na de bloedspannende 4000ste aflevering van 'GTST' gaat er weer iets groots gebeuren in Meerdijk. De hele familie Huygens vertrekt uit de serie, dat meldt 'RTL Boulevard'.

'RTL Nederland' laat weten dat de serie weer behoefte heeft aan een nieuw gezin en schrijft de Huygens dan ook uit de serie. In mei 2008 werden de acteurs Emiel Sandtke, Alexandra Alphenaar, Anita Donk en Peter Post geïntroduceerd en nog geen twee jaar later worden ze alweer vervangen.

De acteurs werden woensdag allemaal op de hoogte gebracht. Hiermee is het ontslag van Anita, Peter en Emiel een feit. Alexandra heeft zelf besloten om uit de serie te stappen. Zij wil zich gaan storten op het spelen in musicals.

“Het ligt absoluut niet aan de kwaliteiten van de acteurs”, vertelt een woordvoerder van RTL. “De beslissing heeft te maken met de samenstelling van het gezin en hoe het gezin zich ontwikkelt om de serie. We zoeken naar een jong gezin dat nog in een huis woont. De acteurs hadden graag nog langer in de serie gespeeld.”

Er is nog geen vervangend gezin gevonden, de casting wordt nu in gang gezet. Ronja, Dex, Martijn en Irene zijn aan het begin van seizoen 21 voor de laatste keer te zien in Goede tijden Slechte tijden.

Mijn reactie:

Spoiler:
Jammer zeg! Ik vind de Huygens familie namelijk echt een aanwinst voor de serie. Dit betekent ook dat we Sair ook niet meer te zien krijgen. Sad En het is altijd maar afwachten of zo'n nieuwe familie leuk zal zijn.

Mister Potternetwerk 2007

BerichtGeplaatst: Za 20 Maart, 2010 23:28 Reageer met quote Meld dit bericht aan een modder-eter. Naar boven

Spoiler:
Ik wacht eigenlijk nog even af totdat ik weet of het wel of geen 1 april grap is... maar mocht het echt zo zijn: die lui zijn juist zo'n beetje de beste acteurs uit de serie. Halen het niveau enorm omhoog, haast boven het soap-niveau. Ze komen prima mee met acteurs als Erik de Vogel (Ludo) en Caroline de Bruyn (Janine). Momenteel zijn de Huygens, Janine, Ludo, Charlie, Sjors, Rik, Lucas, Jack, Noud en Maxime allen zeer behoorlijke acteurs. Zelfs Lorena lijkt al wat beter te worden. Bing en Danny bijvoorbeeld mogen er van mij veel liever uitgewerkt worden. De stevig verbeterde acteer-kwaliteiten, samen met wat andere verbeteringen in manieren van filmen enzo maken het af en toe vanuit een soap iets op het niveau van een comedy of dramaserie. Het is dat de verhaallijnen natuurlijk over het geheel van de serie genomen nog compleet ongeloofwaardig zijn, maar verder ben ik enthousiast over de kant die het op gaat.
Dus wat mij betreft moeten de Huygens zeker blijven! Met name die moeder, Irene, kan soms heel goed zijn. De vorige aflevering maakte ze de beste scene samen met Ludo, in een vlijmscherpe analyse van zijn persoon. Het was zowaar echt interessant om naar te kijken!

BerichtGeplaatst: Wo 25 Augustus, 2010 21:00 Reageer met quote Meld dit bericht aan een modder-eter. Naar boven

Spoiler:
De nieuwe familie: http://twitpic.com/2him37

Gespeeld door Joep Sertons (Anton Bouwhuis), Cynthia Abma (Bianca Bouwhuis), Raynor Arkenbout (Edwin Bouwhuis) en Guido Spek (Sjoerd Bouwhuis).

Wat gaaf dat Joep Sertons in GTST gaat spelen! Hij is een van mijn favoriete acteurs. Ik ga de Huygens familie missen, maar dat Joep er nu in komt, maakt een hoop goed. Smile In een interview met GTSTCourant zegt Joep dat zijn karakter een beetje conservatief is en dat hij een oude schoolvriend van Janine is. Lucas nodigt de hele familie uit voor het eten. Het zou me niet verbazen als uiteindelijk Lucas iets krijgt met Edwin of Sjoerd.

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Potternetwerk Forum Index -> Televisie en film Tijden zijn in GMT
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3 ... 39, 40, 41
Pagina 41 van 41

Ga naar: