Potternetwerk Forum Index
 FAQFAQ   HelpHelp   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
BlogsBlogs    Mijn BlogWeblogs Nieuws
 ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken  InloggenInloggen 

Het grote Vraag Maar Raak topic
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3 ... 20, 21, 22

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Potternetwerk Forum Index -> Algemeen Kletshoekje
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Geslacht:ManPeter
Forum Spook

BerichtGeplaatst: Wo 22 Juli, 2009 20:15 Reageer met quote Meld dit bericht aan een modder-eter. Naar boven

Quote:
Quote:
Taartjestut?

Ik ben waarschijnlijk de enige die daar wat anders las Razz

Zeer zeker niet want ik dacht het ook. Razz
Vond het eerlijk gezegd ook wel iets voor Yvonne om dat te verzinnen. Razz

For the world you are someone, for someone you are the world.
Geslacht:VrouwRaxia
superforummuts

BerichtGeplaatst: Do 23 Juli, 2009 12:08 Reageer met quote Meld dit bericht aan een modder-eter. Naar boven

Renske's magische taartjes?

Enne ik heb net een flinke migraine gehad, mn ogen werken nog niet zo goed, dus ik lees zelfs in de meest onschuldige topics nog wazige dingen!

Hoewel ik taartjes tierelier nog steeds wel schattig vind...

bollebozentaartjes
snoeptaartjes
luilekkerlandtaartjes
draken en prinsessentaartjes

Ik weet het niet Mr. Green

BerichtGeplaatst: Do 23 Juli, 2009 12:29 Reageer met quote Meld dit bericht aan een modder-eter. Naar boven

Draken van Taarten.

Zo is die ook leuk
tomorrow is a mystery
today is a gift,
thats why we call it "present"
Geslacht:VrouwDavina Icaras
Snapemaniac

BerichtGeplaatst: Di 28 Juli, 2009 15:01 Reageer met quote Meld dit bericht aan een modder-eter. Naar boven

Verjaartaart? Beetje flauw, maar die bestaat vast nog niet.

Even een ander vraagje trouwens: weet iemand nog een online boekwinkel voor Engelse boeken? Heb een gave triologie gevonden, maar die is natuurlijk niet vertaald.
Bij bol hebben ze m ook, maar heb even bij de uitgever zelf gekeken, en wordt bij bol dus mooi voor 20 euro geflest, zelfs zonder de verzendkosten...

Ik kan ideal en paypal gebruiken, creditcard heb ik helaas niet.

Iemand die met een bepaalde nog goede ervaringen heeft?

Zou dat letterlijk of geestelijk bedoeld zijn?
Geslacht:ManScabbers
Mouseketeer

BerichtGeplaatst: Di 28 Juli, 2009 17:39 Reageer met quote Meld dit bericht aan een modder-eter. Naar boven

www.abc.nl?

www.selexyz.nl?

Die kwamen als eerste in me op. Smile
Drakenrijdster

BerichtGeplaatst: Vr 31 Juli, 2009 20:38 Reageer met quote Meld dit bericht aan een modder-eter. Naar boven

http://www.amazon.co.uk/
Ik heb er goeie ervaringen mee, maar ik weet niet of je met paypal kan betalen.

Hoe noemt de trilogie de je wil hebben?
Artistieke Boomkikker

BerichtGeplaatst: Zo 10 Januari, 2010 17:29 Reageer met quote Meld dit bericht aan een modder-eter. Naar boven

Aangezien ik onverwachts geen telefoon meer heb, zal ik dus een nieuwe moeten gaan uitzoeken. Nu heb ik anderhalfjaar geleden de Nokia N95-8GB uitgezocht, wat toen de beste telefoon van het moment was. Ik ben dus ook nu weer van plan om (een van) de beste telefoon te nemen. Probleem, er zijn tegenwoordig zooooo extreem veel goede telefoontjes, dat ik door de bomen het bos niet meer zie. Hulp??

Ik twijfel in principe tussen de volgende telefoons:
- Nokia N900
- iPhone 3GS 16GB
- HTC HD2 / HTC Touch Pro 2
- Palm Pre
- Motorola Milestone (Droid in Amerika)

Het liefst wil ik eigenlijk de Sony Ericsson Xperia X10, maar die komt pas in maart uit, dus dan zou ik 2 maand zonder phone zitten Razz
Feel Like I'll Never Be The Same.
Geslacht:Mantrevor
Minister van Toverkunst

BerichtGeplaatst: Zo 10 Januari, 2010 20:05 Reageer met quote Meld dit bericht aan een modder-eter. Naar boven

Ik heb totaal geen verstand van mobiele telefoons. Ik ben al blij als het me lukt te bellen met een telefoon waar alleen bellen en SMS op zit.

Maar misschien heb je hier iets aan:

http://www.consumentenbond.nl/test/elektronica_communicatie/telefonie/gsm_mobiele_telefoon/

Volgens mij ben ik ook lid, dus als het moet kan ik misschien bij pagina's waar niet-leden niet op kunnen.
Geslacht:VrouwMistoffelees
Executeur Extra-ordinaire

BerichtGeplaatst: Ma 11 Januari, 2010 1:13 Reageer met quote Meld dit bericht aan een modder-eter. Naar boven

Trevor, je bent mijn heldin. Dat wilde ik even kwijt! Mr. Green

If you think you are too small to be effective, you have never been in the dark with a mosquito
Geslacht:ManBono
Artistieke Boomkikker

BerichtGeplaatst: Vr 22 Januari, 2010 22:29 Reageer met quote Meld dit bericht aan een modder-eter. Naar boven

Nou, ik ben uiteindelijk voor de N900 gegaan, heb hem vandaag gekocht en ben er extreem blij mee Very Happy Hier een plaatje zodat jullie allen jaloers kunnen zijn Very Happy :

Nog super bedankt Trevor!
Geslacht:ManMaestro
Forumlama

BerichtGeplaatst: Vr 22 Januari, 2010 23:21 Reageer met quote Meld dit bericht aan een modder-eter. Naar boven

Meh, doe mij maar liever een iPhone...kan niet wachten tot het maart is en mijn nieuwe telefoon mag uitzoeken! Razz

Take my love, take my land
Take me where I cannot stand
I don't care, I'm still free
You can't take the sky from me.
Geslacht:VrouwAngeline
Modder-eter

BerichtGeplaatst: Za 23 Januari, 2010 14:52 Reageer met quote Meld dit bericht aan een modder-eter. Naar boven

Mooie telefoon. Maar net als Maestro heb ik liever de iPhone.
Ik heb hem nu bijna een half jaar en ik ben nog nooit zo verslaafd aan een telefoon geweest. Je kan zulke gave dingen downloaden voor die telefoon.

If you are in lala land most of the time copy this onto your profile
Geslacht:VrouwLizzie Sissel
weer thuis...

BerichtGeplaatst: Za 23 Januari, 2010 15:36 Reageer met quote Meld dit bericht aan een modder-eter. Naar boven

Dat heeft dan toch vooral met de App store en Itunes te maken? Dat maakt voor mij de Iphone (die ik niet heb) en de Ipod touch (die ik wel heb) erg aantrekkelijk!

BerichtGeplaatst: Za 23 Januari, 2010 15:45 Reageer met quote Meld dit bericht aan een modder-eter. Naar boven

@ Rax:

- toffe taartjes!
- taartjestijd!
- taartjes toe
- taartjesdroom
....

BerichtGeplaatst: Za 23 Januari, 2010 16:18 Reageer met quote Meld dit bericht aan een modder-eter. Naar boven

Erg mooie telefoon Bono, ik had hem al eens eerder gezien, hij is gaaf! Ik twijfel zelf nog tussen deze of een IPhone, de Iphone wint het tot nu bij me...

BerichtGeplaatst: Za 23 Januari, 2010 19:10 Reageer met quote Meld dit bericht aan een modder-eter. Naar boven

Tja, de N900 is dus wel erg gaaf omdat er dus Maemo op zit, en dat dat besturingssysteem Linux-based is Very Happy Het is echt een desktop ervaring i.p.v. een smartphone... Daarbij zit er ontzettend veel potentie in Maemo omdat het een open-source OS is. De iPhone zit natuurlijk behoorlijk vast, wat dat betreft, bijvoorbeeld aan iTunes Wink
Geslacht:ManPeter
Forum Spook

BerichtGeplaatst: Zo 24 Januari, 2010 13:20 Reageer met quote Meld dit bericht aan een modder-eter. Naar boven

Mijn volgende telefoon word of een van de nieuwe Sony Ericcson (goede camera altijd!) of een iPhone. Razz Werkt gewoon handig!

For the world you are someone, for someone you are the world.
Geslacht:ManBono
Artistieke Boomkikker

BerichtGeplaatst: Zo 24 Januari, 2010 21:21 Reageer met quote Meld dit bericht aan een modder-eter. Naar boven

Als je voor SE gaat, wacht dan op de Xperia X10, die is pas echt gaaf Wink Ben tot nu toe echt blij met de N900, hij is extreem handig in het gebruik, touchscreen reageert geweldig goed en ik heb nog nooit zo'n internetervaring gehad op een telefoon Very Happy
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Potternetwerk Forum Index -> Algemeen Kletshoekje Tijden zijn in GMT
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3 ... 20, 21, 22
Pagina 22 van 22

Ga naar: