| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
Carmen Modder-eter

|
Geplaatst: Ma 04 Januari, 2010 20:14 |
 |
|
Waar baseer je dat vermoeden op? Misschien is het Snemmat wel en is dit haar manier om ons allemaal te vermoorden! Door zich zo afwezig te houden, zou je vergeten dat ze meedoet en daardoor niet op haar stemmen. Op die manier kan ze ons dus allemaal stuk voor stuk rustig ombrengen... _________________ Dement? Nee, chronisch verrasbaar (Loesje) |
|
 |
Mistoffelees Executeur Extra-ordinaire

|
Geplaatst: Ma 04 Januari, 2010 22:27 |
 |
|
Lief schattig weerwolfje, die bevindt zich in Parijs. Das een beetje ver weg van Wakkerdam...
Dus.
Maar goed. _________________ Revenge is a dish best served not.
If you think you are too small to be effective, you have never been in the dark with a mosquito |
|
 |
Albus Perkamentus Mister Potternetwerk 2007

|
|
 |
snemmat Hoofdmonitor

|
Geplaatst: Di 05 Januari, 2010 13:07 |
 |
|
| Albus Perkamentus schreef: | http://en.wikipedia.org/wiki/The_Werewolf_of_Paris
 |
Is dit een beschuldiging? Dat is toevallig op zakenreis naar Parijs moet zegt nog niet dat ik een weerwolf ben! Als bedenker van de Wakkerdamse wentelteefjes heb ik nu eenmaal veel contacten in het buitenland..
Ik ben wel zwaar geschokt dat in de paar dagen dat ik weg was bijna het hele dorp is uitgemoord. En ik hier nu nog met 2 mensen zit, waarvan 1 een weerwolf..
*Hoopt dat ze de nacht overleeft* _________________ Tegenwoordig is er geen plekje op Aarde waar honderden diersoorten niet worden bedreigd met uitroeiing door de meedogenloze minachting van de zich immer uitbreidende mensheid. Vervuiling en misbruik van de natuur en de daarin levende dieren heeft beangstigende hoogte bereikt. |
|
 |

|
Geplaatst: Di 05 Januari, 2010 13:25 |
 |
|
Welnee, als onafhankelijk persoon doe ik natuurlijk niet aan verdachtmakingen...
Maar ik zat al steeds met die 'weerwolf in Parijs' in m'n hoofd, en nu kon ik het echt niet meer laten. Gullie zullen wel weten dat ik er niets mee wil zeggen.
(niet dat het nu uberhaupt nog uitmaakt, gezien er morgen toch nog maar 2 spelers over zijn die waarschijnlijk beiden van zins zullen zijn op de ander van de twee te stemmen...) _________________ Ik denk dat we elkaar in de lucht gekruist zijn. |
|
 |

|
Geplaatst: Di 05 Januari, 2010 18:52 |
 |
|
*slaat wekker uit*
"O wee... verslapen!"
*rent bed uit, doet kledij aan en rent hotel uit*
"Vlug kijken, want dan kan ik daarna nog ontbijten!!!!"
*kijkt de straat uit*
"Ah, de wolf heeft al ontbeten.... de arme Mistoffelees is dood... en ze is... Cupido! Zij heeft dus trevor en Bono tot geliefden gemaakt!
Jammer dat de brenger van liefde tenslotte ook slachtoffer is geworden."
"Nu slechts jullie nog, snemmat en Carmen. Een van jullie is de weerwolf. Ik denk dat er nog een kans is. Als snemmat de wolf is, Carmens stem telt dubbel... is Carmen de wolf en snemmat stemt en zij niet, dan lukt het ook nog... succes in iederj geval voor jullie! Doe wat je moet doen, dan probeer ik voor de nacht valt (morgen uur of 7 's avonds...) hier terug te zijn wat het geworden is. Ik zal voor de zekerheid goed ontbijten en vast m'n koffers pakken. Als hier slechts een weerwolf over blijft dan moet ik snel weg hier. Kan nooit goed zijn voor m'n promotiekansen..."
"Stem ze, o laatste twee personen!" _________________ Ik denk dat we elkaar in de lucht gekruist zijn. |
|
 |
Carmen Modder-eter

|
Geplaatst: Di 05 Januari, 2010 18:54 |
 |
|
'Nou, ik ben er dus inmiddels van overtuigd dat Snemmat de wolf is, aangezien er verder niemand over is, dus uiteraard stem ik op haar!' _________________ Dement? Nee, chronisch verrasbaar (Loesje) |
|
 |
snemmat Hoofdmonitor

|
Geplaatst: Di 05 Januari, 2010 21:25 |
 |
|
Tsja, dit is een hopeloze zaak..
Ik stem uiteraard op Carmen, maar het heeft eigenlijk geen enkel nut natuurlijk..
*Bedenkt wat ze de laatste uren van haar leven gaat doen* _________________ Tegenwoordig is er geen plekje op Aarde waar honderden diersoorten niet worden bedreigd met uitroeiing door de meedogenloze minachting van de zich immer uitbreidende mensheid. Vervuiling en misbruik van de natuur en de daarin levende dieren heeft beangstigende hoogte bereikt. |
|
 |

|
Geplaatst: Wo 06 Januari, 2010 19:26 |
 |
|
"Ziezo, eens zien..." zegt Albus nerveus, zijn koffer ingepakt en wel in zijn hand. De postkoets staat al klaar.
"Nee maar, verrassend... twee stemmen op snemmat en een op Carmen... dan maar hopen dat snemmat de wolf is..."
"Kom maar, snemmat... goed zo..."
KLANG!
"Tja... slik... snemmat was... een gewone burger! De laatste levende inwoner van de stad was een weerwolf!"
Albus rende de koets in, weg van de weerwolfburgemeester. Toch knap van haar, beseft hij in de wegrijdende koets. Te bedenken dat de andere wolf er als allereerste uit lag... het hele spel lang heeft ze in d'r eentje een ieder uitgeschakeld!
Albus reed vlug door naar het volgende dorpje met een weerwolvenplaag. Volgende dorp beter. _________________ Ik denk dat we elkaar in de lucht gekruist zijn. |
|
 |

|
Geplaatst: Wo 06 Januari, 2010 19:28 |
 |
|
Tot dusver, dank u voor uw deelname, en felicitaties aan Carmen en Sirius Black! De weerwolven hebben toch nog gewonnen!
Eventueel wil ik wel nog eens een potje doen (misschien niet meteen al...); als daar nog animo voor is? _________________ Ik denk dat we elkaar in de lucht gekruist zijn. |
|
 |
Arwen Professor

|
Geplaatst: Wo 06 Januari, 2010 23:10 |
 |
|
Al het niet meteen is heb ik wel belangstelling.
Overigens misschien een leuk idee, als wij dit in de vrienden groep spelen, laten we in de eerste nacht een bekende nederlander dood gaan, met een leuke onderbouwing erbij. Heeft totaal geen nut maar het is wel erg leuk om te doen. en is er tevens gelijk wat meer tijd voor discussie en roddelen, zonder dat er gelijk iemand uit ligt. (of is het normaal al zo dat er in de eerste nacht geen slachtoffer valt?) _________________ Het Journaal begint met "goede avond", vervolgens vertellen ze je waarom dit niet zo is.
-----------------------
Yesterday is history
tomorrow is a mystery
today is a gift,
thats why we call it "present" |
|
 |
Sirius Black De Ene Helft

|
Geplaatst: Wo 06 Januari, 2010 23:29 |
 |
|
Eerst en vooral proficiat Carmen en sorry tegelijkertijd ^^
Het spijt me dat ik je zo vroeg al in de steek heb moeten laten, was helemaaaal niet de bedoeling en daarmee: petje af voor jou!
En ja er is animo, maar ik doe niet meer voor mijn examens gedaan zijn (wat tevens pas einde januari is ) _________________ Hate the game, not the players ...
Denk na voordat je iets post, de Almachtige Bwahat en Popoet zien en horen alles. |
|
 |

|
Geplaatst: Wo 06 Januari, 2010 23:32 |
 |
|
Nou, dat treft, want ik doe het ook liever wat later; dus misschien kunnen we begin februari even verder kijken... _________________ Ik denk dat we elkaar in de lucht gekruist zijn. |
|
 |
Mistoffelees Executeur Extra-ordinaire

|
Geplaatst: Do 07 Januari, 2010 0:49 |
 |
|
Carmen en Sirius, gefeli! Oh ja, ben volgende keer ook graag van de partij. De eerste nacht geen doden behalve een creatief bedachte bekend persoon vind ik een leuk plan, een uitdaging voor de spelleider! _________________ Revenge is a dish best served not.
If you think you are too small to be effective, you have never been in the dark with a mosquito |
|
 |
trevor Minister van Toverkunst

|
Geplaatst: Do 07 Januari, 2010 9:24 |
 |
|
Knap gedaan Carmen. Volgens mij kan ik me van eerdere potjes herinneren dat je vrij onzeker was in dit spel (of ben ik in de war met iemand anders??).
Maar ervaren of niet, je hebt de burgers van Wakerdam er goed in laten lopen.
 |
|
 |
Carmen Modder-eter

|
Geplaatst: Do 07 Januari, 2010 18:05 |
 |
|
Dank jullie wel, erg grappig dat ik word gefeliciteerd met het opeten van jullie allemaal
Echt onzeker ben ik niet in dit spel, ik ben er alleen niet erg goed in. Deze ronde was wel heel erg leuk, maar ik heb ook wel mazzel gehad dat er een aantal spelers niet erg actief waren en daar ging dan ook de verdenking naartoe. Anders was ik misschien wel eerder aangewezen als mogelijke wolf en red je daar dan nog maar eens uit!
Een volgende ronde zie ik ook wel zitten, wel inderdaad in februari ergens, te kort op elkaar is niet altijd een succes. _________________ Dement? Nee, chronisch verrasbaar (Loesje) |
|
 |
|