Potternetwerk Forum Index
 FAQFAQ   HelpHelp   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
BlogsBlogs    Mijn BlogWeblogs Nieuws
 ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken  InloggenInloggen 

beste of slechtse boek uit deze hele serie

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Potternetwerk Forum Index -> Harry Potter and the Deathly Hallows
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Geslacht:Manjonathanjortas
Dreuzel

BerichtGeplaatst: Do 11 Juni, 2009 20:11 Reageer met quote Meld dit bericht aan een modder-eter. Naar boven

is Harry Potter And The Deadly Hallows het beste boek van de serie? Mr. Green
Geslacht:ManMaestro
Forumlama

BerichtGeplaatst: Do 11 Juni, 2009 20:33 Reageer met quote Meld dit bericht aan een modder-eter. Naar boven

Toen het boek net uit was is er een poll gehouden wat mensen op dit forum er van vonden en is het boek als slechtste beoordeeld met een 6.9 gemiddeld.

KLIK

Take my love, take my land
Take me where I cannot stand
I don't care, I'm still free
You can't take the sky from me.
Geslacht:VrouwBellatrix van Detta
Eerstejaars Leerling

BerichtGeplaatst: Zo 21 Juni, 2009 11:24 Reageer met quote Meld dit bericht aan een modder-eter. Naar boven

ik vind het een leuk boek, maar ik kan niet zeggen dat het zevende boek het beste boek is

Vechten is zilver,
Winnen is Goud!!!
Geslacht:ManBono
Artistieke Boomkikker

BerichtGeplaatst: Zo 21 Juni, 2009 15:37 Reageer met quote Meld dit bericht aan een modder-eter. Naar boven

*Slaat met hand tegen voorhoofd*
Feel Like I'll Never Be The Same.
Geslacht:ManHeer Voldemort
Vijfdejaars Leerling

BerichtGeplaatst: Zo 27 December, 2009 11:03 Reageer met quote Meld dit bericht aan een modder-eter. Naar boven

Het is een prima boek, maar het Zweinstein-sfeertje mist. Verder kan ik me niet van de gedachte ontdoen dat J.K. Rowling een beetje geforceerd probeert alle populaire locaties uit de voorgaande delen nog eens langs te gaan. En daarbij had ik Harry liever niet met Ginny gezien.

Grappig dat ik reageer op een post uit juni trouwens, volgensmij ben ik de enige op dit forum Very Happy.

BerichtGeplaatst: Zo 27 December, 2009 11:41 Reageer met quote Meld dit bericht aan een modder-eter. Naar boven

Nee hoor Wink

Take my love, take my land
Take me where I cannot stand
I don't care, I'm still free
You can't take the sky from me.
Geslacht:VrouwCarmen
Modder-eter

BerichtGeplaatst: Zo 27 December, 2009 13:05 Reageer met quote Meld dit bericht aan een modder-eter. Naar boven

Er is een groepje dat nog redelijk actief is, niet heel veel meer, maar we zijn er nog echt wel!

BerichtGeplaatst: Zo 27 December, 2009 16:35 Reageer met quote Meld dit bericht aan een modder-eter. Naar boven

Warempel! Iemand al enig idee wanneer we die detective van Rowling mogen verwachten trouwens? Very Happy
Pagina 1 van 1

Ga naar: