Potternetwerk Forum Index
 FAQFAQ   HelpHelp   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
BlogsBlogs    Mijn BlogWeblogs Nieuws
 ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken  InloggenInloggen 

Harry Potter musical!

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Potternetwerk Forum Index -> Films
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Geslacht:VrouwFantasia
Hoofdmonitor

BerichtGeplaatst: Za 07 November, 2009 14:19 Reageer met quote Meld dit bericht aan een modder-eter. Naar boven

Ik weet niet of het hier wel bij moet, maar het is in zekere zin een soort van film. Niet de officiële maargoed.
Ik struinde in verveling, ook al heb ik dan tentamenweken, op het internet. En opeens kwam ik aan bij een echte Harry Potter musical!
De spelers zijn allemaal die hard Potter fans, en wilden een musical opzetten. Ze hebben een aantal (volgens mij vier) optredens gedaan. Geheel gratis, voor andere fans.

Ikzelf vind de musical echt geweldig, misschien omdat de hoofdrolspeler Darren Chriss (oftewel Harry) leuk is Razz
Maar de liedjes zijn vrolijke meezingers.
Zal de eerste vijf links van de musical posten, kan niet vinden hoe ik een filmpje via bbcode hieronder kan zetten...

Moet er wel bij vermelden dat het een PARODY is, en niet specifiek een deel van de boeken in de musical is verwerkt.
Nog laatste opmerking: de stukjes met quirrel en voldemort zijn geniaal Razz

deel 1

deel 2

deel 3

deel 4

deel 5
Geslacht:ManAlbus Perkamentus
Mister Potternetwerk 2007

BerichtGeplaatst: Za 07 November, 2009 23:15 Reageer met quote Meld dit bericht aan een modder-eter. Naar boven

Cool!

BerichtGeplaatst: Zo 08 November, 2009 10:14 Reageer met quote Meld dit bericht aan een modder-eter. Naar boven

Bij mij valt er niets te zien. Mist er niet een stukje van de url ofzo?
Hoofdmonitor

BerichtGeplaatst: Di 10 November, 2009 16:38 Reageer met quote Meld dit bericht aan een modder-eter. Naar boven

Harry Potter playlist vanaf deel 1
Nu dan?
Hoofdmonitor

BerichtGeplaatst: Vr 23 Juli, 2010 12:53 Reageer met quote Meld dit bericht aan een modder-eter. Naar boven

A Very Potter Sequel!

Ze zijn echt goed bezig ^^ Gisterenavond gewacht totdat hij online stond, en op twitter werden veel mensen gek van het wachten gewoon. Beetje aparte hype, maar voor de hype vond ik het ook al leuk dus ach..
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Potternetwerk Forum Index -> Films Tijden zijn in GMT
Pagina 1 van 1

Ga naar: