Potternetwerk Forum Index
 FAQFAQ   HelpHelp   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
BlogsBlogs    Mijn BlogWeblogs Nieuws
 ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken  InloggenInloggen 

Meteoriet scheert over Nederland

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Potternetwerk Forum Index -> Algemeen nieuws
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Geslacht:ManScabbers
Mouseketeer

BerichtGeplaatst: Di 13 Oktober, 2009 22:21 Reageer met quote Meld dit bericht aan een modder-eter. Naar boven

RTLNieuws.nl:

Quote:
In heel Nederland maken mensen melding van een grote vuurbal of meteoor die ze door de lucht hebben zien scheren.

Op Twitter regent het berichten over het bijzondere fenomeen. RTV Noord heeft veel meldingen gekregen over de mysterieuze vuurbal, die vooral boven Groningen te zien zou zijn geweest. Ook de politie kreeg een groot aantal telefoontjes.

Op hetzelfde tijdstip zijn op meerdere plekken trillingen van de aarde waargenomen, aldus RTV Noord. Het KNMI en de politie gaan ervan uit dat het om een meteoriet gaat. Of de meteoriet ook ergens is ingeslagen is nog niet duidelijk.

Nou, hij was hier in Gelderland ook te zien. Ik dacht eerst dat het vuurwerk was. Smile
Forumlama

BerichtGeplaatst: Di 13 Oktober, 2009 22:50 Reageer met quote Meld dit bericht aan een modder-eter. Naar boven

Wat een toeval...vandaag werd ook toevallig Armageddon uitgezonden. Razz

Take my love, take my land
Take me where I cannot stand
I don't care, I'm still free
You can't take the sky from me.
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Potternetwerk Forum Index -> Algemeen nieuws Tijden zijn in GMT
Pagina 1 van 1

Ga naar: