Potternetwerk Forum Index
 FAQFAQ   HelpHelp   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
BlogsBlogs    Mijn BlogWeblogs Nieuws
 ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken  InloggenInloggen 

Harry Potter en de Relieken van de Dood

Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Potternetwerk Forum Index -> Pollenbak
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  

Welk cijfer geef jij Harry Potter en de Relieken van de Dood?
10
0%
 0%  [ 0 ]
9
18%
 18%  [ 4 ]
8
22%
 22%  [ 5 ]
7
22%
 22%  [ 5 ]
6
18%
 18%  [ 4 ]
5
0%
 0%  [ 0 ]
4
4%
 4%  [ 1 ]
3
4%
 4%  [ 1 ]
2
4%
 4%  [ 1 ]
1
0%
 0%  [ 0 ]
Ik heb dit boek nog niet gelezen.
4%
 4%  [ 1 ]
Totaal aantal stemmen : 22

Auteur Bericht
Geslacht:ManRik
Moersleutelbewaarder

BerichtGeplaatst: Za 24 November, 2007 19:44 Reageer met quote Meld dit bericht aan een modder-eter. Naar boven

Een tijd terug hebben we alle 6 de boeken gepeild voor jullie mening.
Gezien dat boek zeven er toen nog niet was doen we deze nu.

Wat is jullie mening over dit laatste boek in de Harry Potter serie.

Let aub: Geen spoilers!

Op 22 november herdenken wij.
Op 23 november vieren wij feest.
Geslacht:ManMaestro
Forumlama

BerichtGeplaatst: Za 24 November, 2007 20:04 Reageer met quote Meld dit bericht aan een modder-eter. Naar boven

Ik geef het boek een 4
Geslacht:VrouwBeKKie
Minister van Toverkunst

BerichtGeplaatst: Za 24 November, 2007 20:16 Reageer met quote Meld dit bericht aan een modder-eter. Naar boven

Ik ga voor een 8. Het leest lekker weg en ik had een 'bevredigend' gevoel aan het einde. Ik vind het een mooie afsluiter van de serie.

'Of course it is happening inside your head, Harry, but why on earth should that mean that it is not real?'
Geslacht:VrouwMistoffelees
Executeur Extra-ordinaire

BerichtGeplaatst: Za 24 November, 2007 20:52 Reageer met quote Meld dit bericht aan een modder-eter. Naar boven

Een 6. Het is best spannend, maar ik had hogere verwachtingen. En dan mijn pet-peeve, maar dat is een spoiler dus dat zeg ik niet.

If you think you are too small to be effective, you have never been in the dark with a mosquito
Geslacht:VrouwPetra
Niet-weg-te-branden

BerichtGeplaatst: Za 24 November, 2007 21:13 Reageer met quote Meld dit bericht aan een modder-eter. Naar boven

Vooruit: een 3.
Het was zeg maar niet wat ik er van verwachtte maar ondertussen heb ik me erbij neergelegd dat het nog erger had kunnen zijn (ik weet niet goed hoe, maar alles kan)

BerichtGeplaatst: Zo 25 November, 2007 8:44 Reageer met quote Meld dit bericht aan een modder-eter. Naar boven

Ik geef het een zeven. Veel stukken vond ik nog wel goed ende spannend.

BerichtGeplaatst: Zo 25 November, 2007 8:56 Reageer met quote Meld dit bericht aan een modder-eter. Naar boven

Een twee. Slechtste boek dat ze ooit geschreven heeft. Die twee, omdat ik een paar dingen wel leuk vond

If you are in lala land most of the time copy this onto your profile
Geslacht:VrouwCarmen
Modder-eter

BerichtGeplaatst: Zo 25 November, 2007 9:19 Reageer met quote Meld dit bericht aan een modder-eter. Naar boven

Ik heb het bopek een 8 gegeven, gewoon omdat ik het een hartstikke leuk boek vindt, een mooie afsluiting van de reeks. En ja, ik vindt zelfs de epiloog leuk Mr. Green ....

BerichtGeplaatst: Ma 26 November, 2007 15:25 Reageer met quote Meld dit bericht aan een modder-eter. Naar boven

Ik heb ook een 8 gegeven, het was een leuk boek om te lezen, en het was een goeie afsluiting van de serie.
tomorrow is a mystery
today is a gift,
thats why we call it "present"
Geslacht:ManPeter
Forum Spook

BerichtGeplaatst: Ma 26 November, 2007 18:55 Reageer met quote Meld dit bericht aan een modder-eter. Naar boven

Ik heb ook een 8 gegeven. Waarom precies leg ik nog wel uit als er gespoilerd mag worden. Wink

For the world you are someone, for someone you are the world.
Geslacht:VrouwYvonne
Klassenoudste

BerichtGeplaatst: Ma 26 November, 2007 20:12 Reageer met quote Meld dit bericht aan een modder-eter. Naar boven

Ik geef het boek een 6, omdat ik toch heel wat miste in de boeken. Ik had net als Mistoffelees hoge verwachtingen van het boek. Toch vond ik sommige stukken erg leuk geschreven en soms kon ik het boek niet meer wegleggen. Vooral de laatste paar hoofdstukken, ik moest het gewoon doorlezen.
Geslacht:Mandaan zwarts
Tovenaar

BerichtGeplaatst: Di 27 November, 2007 23:07 Reageer met quote Meld dit bericht aan een modder-eter. Naar boven

Ik geef een 9. (nogal geschokt dat zo veel mensen het boek bagger vonden, want ik kijk nu na 3 weken pas op dit forum) Het boek is in veel opzichten anders dan de andere boeken, en het was voor mij een heel goed einde van de boekenreeks. De Relieken was misschien niet het beste HP boek, maar het verslaat zijn voorganger in ieder geval met gemak.

BerichtGeplaatst: Wo 28 November, 2007 8:12 Reageer met quote Meld dit bericht aan een modder-eter. Naar boven

7, het boek is anders dan de andere boeken, het dubbel einde van hoe het laat met hem afloopt vond ik erg leuk om te lezen een 7 dus.
Geslacht:ManRik
Moersleutelbewaarder

BerichtGeplaatst: Vr 04 Januari, 2008 11:44 Reageer met quote Meld dit bericht aan een modder-eter. Naar boven

Met 21 stemmen is het gemiddelde cijfer als volgt: 6.9

Voor de mensen die zich afvragen waarom in de poll 22 staat en er maar 21 geteld worden: Er is een keer op "Ik heb dit boek nog niet gelezen." gestemd.

Dit boek is hiermee als slechts beoordeeld.
http://www.potternetwerk.eu/viewtopic.php?t=8292

Op 22 november herdenken wij.
Op 23 november vieren wij feest.
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Potternetwerk Forum Index -> Pollenbak Tijden zijn in GMT
Pagina 1 van 1

Ga naar: